کد خبر : 2066009 | 09 شهریور 1403 ساعت 22:29 | 17.8K بازدید | 85 دیدگاه

وقتی به شمس آذر برگشتم تیم ما بحران زده بود

دقیقی: سپاهان یک تیم هزار میلیاردی است

سرمربی شمس آذر در مورد اتفاقات به وجود آمده در طی سه هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران صحبت کرد.

دقیقی: سپاهان یک تیم هزار میلیاردی است

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی؛ سرمربی تیم شمس آذر قزوین پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری حاضر شد و در گفتگو با اصحاب رسانه و خبرنگاران درباره این بازی صحبت کرد. سرمربی جوان شمس آذر درباره این دیدار گفت: از مردم شهر اراک و مسئولان بابت کیفیت زمین سپاسگزاریم. بازیکنان ما شایسته بودند و روی یک اتفاق گل خوردیم. می‌شد به گل برسیم و شاهد بودید که در دقایقی از بازی‌ تیم هزار میلیاردی سپاهان وقت‌کشی کرد.

ویدئو: 351744

او ادامه داد: بازیکنان جوان ما مردانه زحمت کشیدند و ثابت کردند باز هم می‌شود به جوانان اعتماد کرد. فکر می‌کنم در این سه هفته روی بد فوتبال قسمت باشگاه ما بوده وگرنه ما با همه کمبودی‌ها و بحران مبارزه کردیم. ما فخریان را به دلیل تصادف و نسایی را به دلیل اخراج در اختیار نداشتیم ولی جایگزین‌های بازیکنان ما که بسیار باشخصیت و باکیفیت بودند خوب بودند و تجربه بالای بازیکنان سپاهان عاملی بود که گلشان را حفظ کنند.

دقیقی تاکید کرد: علی ایحال این تقدیر است و شاکر خداوند متعال هستیم. شانس با آدم‌های تلاش‌گر است و اگر این ۲-۳ بازی هم این اتفاقات افتاده، تقدیر خداوند بوده و باید بیشتر تلاش کنیم تا مقدرات را مطیع خود کنیم.

سرمربی شمس آذر با اشاره به آمار بازی توضیح داد: وقتی سوار بازی باشی، می‌شود که یک موقعیت در دقیقه ۸۰ بازی به آقای آقایی پور بدهی اما ما از روی خط نزدیم، تک به تک نزدیم و شاید در بازی مالکانه آنها بیشتر توپ داشتند اما هر چقدر زمان جلو می‌رفت آنها فشار بازی را حس کردند. آقای دانشگر خودش را روی زمین انداخت و اینکه می‌گوییم سپاهان یک تیم هزار میلیاردی است، ایراد گرفتن نیست. اتفاقا این موضوع اتفاق میمون و مبارکی است که بازیکنان زیادی از اروپا جذب می‌کند و آقای آذربایجانی می‌تواند جا پای آقای ساکت بگذارد. بودجه آنها ۱۰ برابر تیم ماست و حداقل تیم من در این بازی می‌توانست یک مساوی داشته باشد.

دقیقی در توضیح مدت زمان حضور مازیار زارع به عنوان سرمربی این تیم گفت: قطعا زحمات آقای زارع در ۷ امتیازی شدن ملوان بی‌تاثیر نبوده ولی از روزی که در باشگاه ملوان بودم تا وقتی که قرار شد دیگر ادامه ندهیم و از آقای دنیامالی پیام دریافت کردم، فکر می‌کنم حضور من به جذب اسپانسر کمک کرد و در حد خودم کمک کردم.

او اضافه کرد: وقتی هم که برگشتم شمس آذر قزوین، تیم من کاملا در بحران بود و تیم ملوان وضعیت بهتری داشت اما آقای زارع و مدیریت ملوان کیفیت را به تلاش‌هایی که ما کردیم، اضافه کرده است. فکر می‌کنم ما در شمس آذر قزوین اصلا بازیکن نداشتیم و از لیگ یک بازیکن گرفتیم. ما بازیکنی داریم مثل آقای دین محمدی که امروز بازی کرد و قراردادش ۳۰۰ میلیون است. بقیه تیم هم که جدا شده بودند و از بازیکنان شایسته لیگ یک جذب کردیم. همه نسبت به داشته‌های تیممان کار می‌کنیم.

دقیقی همچنین با اشاره به روز قزوین در تقویم گفت: نهم شهریور روز قزوین است و شهر قزوین با توجه به قدمت بالایی که دارد، علما، شهدا و عرفای زیادی در آن زندگی کردند و زیست می‌کنند. از این جهت به همشهری‌های عزیز خودمان تبریک می‌گویم و خیلی خوشحال هستیم که این روزها مهمترین پدیده در استان قزوین تیم شمس آذر است. خیلی خوب دارد استان را به کشور معرفی می‌کند.

دیدگاه‌ها