کد خبر : 2066004 | 09 شهریور 1403 ساعت 22:12 | 22.9K بازدید | 10 دیدگاه

ندیدم ولی اگر کارش باعث ناراحتی کسی شده

تارتار: شادی گل بازیکنم را تایید نمی‌کنم!

سرمربی گل گهر نسبت به عدم وجود سیستم کمک داور ویدیویی در بازی این تیم مقابل نساجی صحبت کرد.

تارتار: شادی گل بازیکنم را تایید نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار؛ سرمربی گل گهر سیرجان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: بازی زیبایی بود و جو ورزشگاه زیبایی بازی را دوچندان کرد. هر دو تیم به فکر فوتبال بازی کردن بودند و زمین خوب ورزشگاه هم باعث شد هر دو تیم بازی تاکتیکی و خوبی را انجام دهند.
او ادامه داد: تا زمانی که هر دو تیم یازده نفره بازی می‌کردند، تعادل وجود داشت اما بعد از اخراج بازیکن حریف و تعویض‌های تهاجمی تیممان موفق شدیم بهتر بازی کنیم و به گل برسیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و به بازیکنانم خداقوت می‌گویم چون بردن نساجی در این ورزشگاه کار سختی است.

سرمربی گل گهر در توضیح مسئله داوری این بازی گفت: آقای حاج ملک داور با تجربه‌ای است ولی انتظارم این است که همه بعد از کارشناسی داوری، درباره داور صحبت کنند. اگر ایشان درست قضاوت کرده باشد، هیچ ایرادی وجود ندارد و صحبت درباره آن تا قبل از کارشناسی درست نیست.

تارتار در واکنش به عدم وجود سیستم VAR در این بازی تاکید کرد: من هر ساله این درخواست را از مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش دارم که عادل باشند. مربیان شبانه روز تلاش می‌کنند و اگر یک بار یک سرمربی به ناحق یک بازی را ببازد، درکش برای سرمربی سخت است. کاش عدالت برای همه تیم‌ها باشد و VAR باشد نه برای دو تیم خاص!

وی افزود: وقتی یک تیم با ناعدالتی سقوط می‌کند تکلیف چیست؟ انتظار من از آقای تاج این است که هر چه سریع‌تر سیستم VAR را به تعداد لازم وارد کنند تا عدالت اجرا شود.

سرمربی گل گهر در مورد خوشحالی گل بازیکن تیمش گفت: من صحنه را ندیدم و صحبتی نمی‌کنم. اگر کاری کرده که باعث آزردگی خاطر هواداران شده، من این کار را تایید نمی‌کنم چون کار درستی نیست.

دیدگاه‌ها