کد خبر : 2065990 | 09 شهریور 1403 ساعت 21:24 | 25.8K بازدید | 32 دیدگاه

دیماریا: فن خال بدترین سرمربی عمرم بود!

آنخل دیماریا؛ ستاره سابق یونایتد بار دیگر از لوئیز فن خال بابت اتفاقات فصل ۱۵-۲۰۱۴ انتقاد کرد.

دیماریا: فن خال بدترین سرمربی عمرم بود!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گذشت ۱۰ سال از حضور آنخل دیماریا در منچستر یونایتد،‌ بنظر می‌رسد او هنوز نتوانسته لوئیز فن خال؛ سرمربی هلندی آن روزهای یونایتد را بابت بازی ندادن به او در آن فصل فراموش‌ کند.

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، منچستر یونایتد، پاری‌سن ژرمن و حال حاضر بنفیکا در گفتگویی با ESPN درخصوص بدترین مربی که با او کار کرده است گفت: "بی‌شک اولین اسمی که به ذهنم می‌رسد لوئیز فن خال است. در خصوص بهترین مربی که زیر‌ نظرش بازی کردم نیز باید نام لیونل اسکالونی را بیاورم. او نقش مهمی در کسب قهرمانی ما در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت."

این هافبک ۳۶ ساله که فصل قبل بعد از سیزده سال به بنفیکا بازگشت، سال ۲۰۱۴ در انتقالی پرسروصدا از رئال مادرید راهی منچستر یونایتد شد اما تنها بعد از یک فصل حضور در جمع شیاطین سرخ، از این تیم جدا شد. دیماریا ۲۷ بار با پیراهن یونایتد در آن فصل به میدان رفت و تنها موفق به زدن سه گل شد.

ضمن آنکه او سه سال پیش نیز در یک گفتگوی تلویزیونی، بشدت از لوئیز فن خال انتقاد کرده بود. جالب آنکه فن خال در پاسخ به انتقادات او از خودش، دیماریا را بازیکنی خوب و باکیفیت توصیف کرد و ترجیح داد پاسخ منفی به اظهارات شاگرد سابقش ندهد.

دیدگاه‌ها