کد خبر : 2065970 | 09 شهریور 1403 ساعت 20:10 | 8K بازدید | 19 دیدگاه

فونسکا: از قرعه میلان در اروپا کاملا راضی هستم!

پائولو فونسکا؛ سرمربی‌ میلان معتقد است قرعه این تیم در ليگ قهرمانان چندان هم سخت نیست.

فونسکا: از قرعه میلان در اروپا کاملا راضی هستم!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سوم رقابت‌های سری آ، فردا شب لاتزیو و میلان در استادیم المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر می‌روند. لاتزیویی‌ها از دوبازی اول خود موفق به کسب ۳ امتیاز شده‌اند و میلان اما تنها موفق به کسب یک امتیاز در دیدار خانگی‌ مقابل تورینو شده است و در بازی هفته گذشته مقابل پارما با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

پائولو فونسکا؛ سرمربی میلان درخصوص بازی مقابل لاتزیو گفت: "با تمام توان به مصاف لاتزیو می‌رویم تا اولین برد فصل را به هواداران میلان هدیه کنیم. در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و با تمام توان در این دیدار حاضر خواهیم شد.

دوست ندارم بهانه جویی کنم اما در دو بازی اخیر‌ کمی هم بدشانسی آوردیم چرا که موقعیت‌های زیادی را با بی‌دقتی از دست داده‌ایم. با این‌حال تمام هفته را با بازیکنان صحبت کردم و همانطور که اشاره کردم از نظر روحی روانی آن‌ها کاملا‌ آماده بازی‌ هستند."

فونسکا درخصوص قرعه‌کشی ليگ قهرمانان اروپا افزود: "تمرکز ما تا قبل از شروع چمپیونز لیگ فقط روی سری آ است. قرعه ما بد نبود و اتفاقا خوب است که با تیم‌های خوبی همچون رئال مادرید، لیورپول و لورکوزن رودررو می‌شویم. از این بابت هیجان زده هستم."

میلان در لیگ قهرمانان اروپا به ترتیب با تیم‌های لیورپول، رئال مادرید، کلوب بروژ، بایر لورکوزن، ستاره سرخ، دینا زاگرب، خیرونا و اسلوان براتیسلاوا روبرو می‌شود.

دیدگاه‌ها