کد خبر : 2065968 | 09 شهریور 1403 ساعت 20:05 | 10.3K بازدید | 65 دیدگاه

تن‌هاخ: تک‌تک ما آماده دیدار با لیورپول هستیم

اریک تن‌هاخ؛ سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید همه اعضای تیمش آماده رویارویی با لیورپول هستند.

تن‌هاخ: تک‌تک ما آماده دیدار با لیورپول هستیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در هفته سوم لیگ برتر انگلیس، روز یکشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الدترافورد به مصاف لیورپول خواهد رفت و امیدوار است که با نتیجه‌ای خوب، خاطره شکست در هفته دوم مقابل برایتون را به فراموشی بسپرد. اریک تن‌هاخ در نشست خبری پیش از بازی، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وضعیت اسکات مک‌تامینی و مانوئل اوگارته؟
به نظر می‌رسد شما همه چیز را می‌دانید! بنابراین نمی‌توانم بیشتر از آنچه که می‌دانید بگویم. هنوز چیزی تکمیل نشده است.

آیا انتظار دارید که تا پایان مهلت نقل و انتقالات، هر دو انتقال تکمیل شود؟ 
بله، انتظار داریم، اما نمی‌توانم در حال حاضر چیزی را تأیید کنم.

وضعیت جیدون سانچو؟
او بازیکن تیم ماست و از او راضی هستیم. ما به یک تیم خوب و عمق در ترکیب نیاز داریم. باید تا ژانویه بازی‌های زیادی انجام دهیم، بخصوص با فرمت جدید لیگ اروپا. بعد از تعطیلات، هر سه روز یک بازی خواهیم داشت، بنابراین به گزینه‌های بیشتری نیاز داریم.

آیا انتظار دارید که او بعد از امشب نیز همچنان در تیم باشد؟
تا جایی که می‌دانم، بله.

آخرین وضعیت راسموس هویلوند و زمان بازگشت او به تمرینات تیم اصلی؟
بعد از تعطیلات، اما دقیقاً چه مدت بعد از تعطیلات؟ باید ببینیم چگونه پیشرفت می‌کند و چگونه می‌تواند در طول تعطیلات به آمادگی برسد. او به زمین بازگشته است، اما مدتی طول می‌کشد تا به فرم بازی برسد زیرا همه دیده‌اند که این اتفاق در اولین بازی پیش‌فصل او رخ داد. بنابراین او نیاز دارد تا آمادگی بدنی خود را افزایش دهد.

2074798

اخبار تیم برای بازی مقابل لیورپول؟
منظورتان از اخبار تیم چیست؟ می‌خواهید ترکیب را بدانید؟

در دنیای ایده‌آل، بله، اما فکر نمی‌کنم شما این را به ما بدهید! آیا همان ترکیب قبلی را خواهیم دید یا گزینه‌های بیشتری برای این آخر هفته دارید؟
نه. ما میسون مونت را نداریم. همه می‌دانید که او برای این بازی در دسترس نیست و مصدوم است. فکر می‌کنم همین است. برای بقیه، همان ترکیب هفته گذشته است.

بازی مقابل لیورپول؟
همیشه وقتی صحبت از لیورپول به میان می‌آید، داستان بسیار هیجان‌انگیز می‌شود. ما واقعاً منتظر رقابت با آن‌ها هستیم. ما یک تیم خوب داریم؛ می‌توانیم یک تیم خوب به میدان بفرستیم. البته هنوز اوایل فصل است. باید پیشرفت کنیم، باید بهبود پیدا کنیم، ما واقعاً منتظر این بازی هستیم و تک‌تک‌مان برای آن آماده هستیم.

دیدگاه‌ها