کد خبر : 2065956 | 09 شهریور 1403 ساعت 21:30 | 5.7K بازدید | 15 دیدگاه

اخراج حسینی برنامه‌های الهامی را به هم ریخت:

نساجی 0 - 1 گل‌گهر: روزهای تلخ ساکت در وطنی!

تیم فوتبال گل‌گهر با شکست نساجی سه امتیاز خارج از خانه کسب کرد.

نساجی 0 - 1 گل‌گهر: روزهای تلخ ساکت در وطنی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در دیداری خارج از خانه نساجی مازندران را در ورزشگاه وطنی شکست داد و سه امتیاز مهم را پیش از تعطیلات لیگ برتر به دست آوردند.

ویدئو: 351728

نیمه اول این مسابقه با حملات پرتعداد و بازی خوب نساجی آغاز شد و این تیم چند موقعیت خوب گلزنی در اختیار داشتند که درخشش اخباری مانع گلزنی بازیکنان نساجی شدند.

در ادامه مسابقه برخلاف روند بازی پنالتی به سود گل‌گهر اعلام شد که واکنش عالی لوان پولی روی ضربه پنالتی زنده روح، مانع گلزنی این بازیکن شد و بازی همچنان با نتیجه بدون گل در جریان بود.

در نیمه دوم بازی بدون اتفاق خاصی در جریان بود که اخراج محمدرضا حسینی تیم نساجی را به شدت تحت فشار قرار داد و درنهایت گل‌گهر توسط گوستاوو واگنین دروازه این تیم را باز کرد.

نساجی در ادامه مسابقه تلاش‌های زیادی برای به تساوی کشیدن مسابقه انجام داد و اما نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند و بازی نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

نساجی دومین شکست خود را در ورزشگاه وطنی تجربه کرد و با یک امتیاز از سه مسابقه شرایط خوبی در جدول مسابقات ندارد، گل‌گهر با این پیروزی شش امتیازی شد و جایگاه در جدول مسابقات پیدا کرد.

لیگ برتر ایران | هفته: 3 | 9 شهریور 1403 ساعت 19:15 | استادیوم شهید وطنی

داور: حمید حاج ملک کمک‌ها: حامد تازه پور، مرتضی سلمان نژاد و حامد سیری ناظر: محسن ترکی


ترکیب نساجی:

لوان پولی - امیرمهدی جان‌ملکی -امیرحسین سام دلیری - سعید آقایی (احسان حسینی-46) - مهرداد رضایی - صابر حردانی - سیدمحمدرضا حسینی - منصور باقری - سیامک نعمتی - محمدرضا عباسی - حامدل پاکدل
سرمربی: ساکت الهامی

2074784

ترکیب گل‌گهر:

محمد رضا اخباری، محمدمهدی زارع، عثمان اندونگ، ابوالفضل رزاق پور، مهدی تیکدری، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح(علی‌اصغر عاشوری-59)، امیر محمد رزاقی‌نیا، اریک بایناما و علی قربانی(پیمان بابایی-59).
سرمربی: مهدی تارتار

2074789

⚽️شرح گل:

نساجی مازندران 0-گل گهر سیرجان 1: دقیقه 83 گوستاوو واگنین، حرکت خوب پیمان بابایی با واکنش خوب پولی همراه شد اما در ادامه واگنین؛ ستاره برزیلی این تیم که دقایقی قبل به بازی اومده بود موفق به گلزنی شد.

ویدئو: 351724

⭕️حواشی:

* میثم تیموری بازیکن سابق استقلال در ورزشگاه وطنی در بین هواداران نساجی حضور دارد.

2074795

* حدود چهار هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.

*پیش از آغاز بازی مراسمی برای شهادت حضرت رسول و امام رضا (ع) برگزار شد.

* بانوان هوادار نساجی در ورزشگاه حاضر شدند اما نه در جایگاه جدیدی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، علت این اتفاق شاید نبود هوادار برای تیم گل‌گهر بود.

2074805

* بعد از گل دریافتی نساجی هواداران این تیم به شدت علیه محمدرضا اخباری شعار دادند.


لحظات حساس:

دقیقه 6: ارسال روی دروازه گل‌گهر با عبور توپ از مقابل حامد پاکدل به شکلی خطرناک به گل تبدیل نشد.

دقیقه 19: حرکت انفجاری حامد پاکدل این بازیکن را با اخباری تک به تک کرد که گلر گل‌گهر به زیبایی توپ را مهار کرد.

دقیقه 25: ضربه سیامک نعمتی باز هم با واکنش تماشایی اخباری راه به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 34: حرکت بازیکنان گل‌گهر با ارسال کوتاه همراه شد که در بین راه به دست بازیکن نساجی برخورد کرد و پنالتی به سود گل‌گهر اعلام شد.

دقیقه 37: احمد زنده‌روح پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و لوان پولی را تشخیص ضربه این بازیکن توپ را مهار کرد و ورزشگاه وطنی را منفجر کرد.

دقیقه 42: حرکت فوق‌العاده رزاق‌پور و شلیک سنگین این بازیکن با واکنش تماشایی پولی همراه شد و در ادامه ضربه زنده‌روح به بیرون رفت.

2074813

🟨کارت زرد:

محمدرضا حسینی(34 و 59) - اخراج

ویدئو: 351723

ابوالفضل رزاق‌پور(66)


🥇بهترین بازیکن:

محمدرضا اخباری با چند واکنش فوق‌العاده تاثیر زیادی در پیروزی گل‌گهر سیرجان داشت و کلین‌شیت فوق‌العاده‌ای انجام داد.


📌اتفاق ویژه:

مهار پنالتی زنده‌روح توسط لوان پولی اتفاق مهم این مسابقه بود که اجازه نداد تا نساجی برخلاف روند مسابقه از حریف خود عقب بیفتد، اما اخراج حسینی برنامه‌های تیم نساجی را تغییر داد.

دیدگاه‌ها