کد خبر : 2065944 | 09 شهریور 1403 ساعت 18:50 | 18.3K بازدید | 25 دیدگاه

گری لینه‌کر:

گواردیولا سرمربی انگلیس می‌شود تا جام ببرد!

گری لینه‌کر معتقد است که پپ گواردیولا برای کسب جام قهرمانی هدایت تیم ملی انگلیس را قبول خواهد کرد.

گواردیولا سرمربی انگلیس می‌شود تا جام ببرد!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی گرت ساوت‌گیت از تیم ملی انگلیس پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ و شکست در دومین فینال متوالی در این مسابقات باعث شد که گمانه‌زنی درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم آغاز شود و نام‌های بسیاری در کنار نام این تیم به گوش برسد.

یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های مطرح شده برای نشستن روی نیمکت این تیم بدون شک پپ گواردیولا بوده است که تا پایان فصل جاری با منچسترسیتی قرارداد دارد و انتخاب یک سرمربی موقت برای سه شیرها هم به شایعات احتمال قبول هدایت تیم ملی انگلیس توسط او بیش از پیش دامن زده است.

2072304

لینه‌کر در گفتگو با DAZN در پاسخ به سوالی درباره انتخابش برای نیمکت تیم ملی انگلیس اظهار داشت: «پپ گواردیولا. من فکر نمی‌کنم که پول او را وسوسه کند، فکر می‌کنم این فکر که بتواند با این گروه باورنکردنی بازیکنان، جامی را به دست آورد این کار را خواهد کرد. تصور من این است که قبول این کار برای او هم جذاب است. او این موضوع را در نشست‌های خبری هم تکذیب نکرده است.

مشخصا او در حال حاضر مبلغ هنگفتی را به عنوان دستمزد در منچسترسیتی دریافت می‌کند و من مطمئن نیستم که اتحادیه فوتبال انگلیس بتواند با او رقابت کند. اگر او این کار را قبول کند، فکر نکنم به خاطر پول باشد. هیچ چیز مشخص نیست، پپ هر کاری که بخواهد انجام می‌دهد و اگر بخواهد سرمربی تیم ملی انگلیس شود، اتحادیه فوتبال راهی برای این کار پیدا خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها