کد خبر : 2065943 | 09 شهریور 1403 ساعت 18:48 | 9.2K بازدید | 11 دیدگاه

صلاح فاش کرد: دلیل شادی گل جذاب و متفاوت!

محمد صلاح دلیل شادی گل متفاوت و جذابش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را فاش کرد.

صلاح فاش کرد: دلیل شادی گل جذاب و متفاوت!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از فوتبال‌دوستان و هواداران لیورپول منتظر تماشای نسخه جدیدی از این تیم پس از جدایی یورگن کلوپ و حضور آرنه اشلوت روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی جدید بودند و صلاح در دو هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس کمک زیادی به این سرمربی هلندی کرده است.

این بازیکن در اولین دیدار از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس یک گل برابر ایپسویچ به ثمر رساند و یک پاس گل هم ارسال کرد و در دیدار هفته دوم مقابل برنتفورد هم موفق شد یک گل دیگر را وارد دروازه حریف کند تا نشان دهد که از همین ابتدای فصل جدید در اوج آمادگی قرار دارد.

اما شادی گل جدید و متفاوت او با کشیدن کمان و تیراندازی توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این ستاره مصری حالا درباره دلیل این شادی گل جذابش که جنجال زیادی را هم به همراه داشته است صحبت کرد.

2074122

صلاح در گفتگو با Men In Blazers در این باره اظهار داشت: «من چند وقت قبل در حال تماشای مسابقات مبارزات آزاد (UFC) بودم. بازی الکس پریرا مقابل آدسانیا برگزار می‌شد و وقتی آدسانیا موفق شد مبارزه دوم برابر پریرا را با پیروزی پشت سر بگذارد، به این شکل خوشحالی کرد. من هم از این خوشحالی خوشم آمد و به همین دلیل این کار را پس از گلزنی تکرار کردم.»

دیدگاه‌ها