کد خبر : 2065935 | 09 شهریور 1403 ساعت 21:32 | 13.1K بازدید | 47 دیدگاه

تیم زارع در تعقیب تراکتور و سپاهان

ملوان ۳-۱ چادرملو: ادامه روزهای خاص اهالی بندر انزلی

ملوان با نتیجه سه بر یک مقابل چادرملوی اردکان به پیروزی رسید.

ملوان ۳-۱ چادرملو: ادامه روزهای خاص اهالی بندر انزلی

به گزارش "ورزش سه"، از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ملوان بندر انزلی و چادرملو اردکان در ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی درنهایت ۴ گل داشت که سهم سپیدپوشان تیم میزبان سه گل و سهم شاگردان اخباری یک گل بود.

در شروع بازی بازیکنان ملوان روی یک ضربه ایستگاهی و آشفتگی خط دفاع چادرملو موفق شدند توسط غندی پور به گل نخست برسند اما در موقعیتی مشابه دقایقی دروازه خودشان را با ضربه سانتوس؛ هافبک برزیلی باز شده دیدند.

در ادامه نیمه اول باز هم تعلل مدافعان تیم میهمان و نفوذ سامان تورانیان از سمت راست دردسرساز شد و این بار باز هم غندی پور بود که برای ملوان گلزنی کرد. 

نیمه دوم با نتیجه دو بر یک به سود ملوان آغاز شد اما در همان شروع کار و در دقیقه ۴۶، توپی که در پشت قوس محوطه جریمه به نیما انتظاری رسید، با ضربه فنی این بازیکن تبدیل به گل سوم ملوان شد. 

پس از آن هر دو تیم برای زدن گل‌های بعدی تلاش کردند و حتی چادرملو می‌توانست خیلی زودتر بعد از گل سوم ملوان، آن گل را جبران کند اما این اتفاق میسر نشد و بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

ملوان با ۳ امتیاز این بازی دومین پیروزی خانگی خود را در لیگ بیست و چهارم به دست آورد و اکنون شاگردان مازیار زارع با ۷ امتیاز برابر با تراکتور در رده سوم جدول هستند. اردکانی‌ها هم که نخستین فصل حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، تنها با یک امتیاز به دست آمده از هفته دوم در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمه لیگ برتر حضور دارند.


هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران - لیگ بیست و چهارم 
جمعه ۹ شهریور ساعت ۱۹:۳۰
ورزشگاه سیروس قایقران انزلی
داور: سعید رحیمی مقدم/ کمک‌ها: علی رعیت و علیرضا طاهرخانی/ داور چهارم: ناصر جنگی/ ناظر: علیرضا یزدانی


ترکیب ملوان بندرانزلی: حبیب فرعباسی، سعید کریمی (۷۰-میلاد باقری)، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری،سجاد بازگیر (۶۰-رضا جعفری)، رضا غندی پور (۷۰-سهیل فداکار)، محمد عمری و سامان تورانیان
سرمربی: مازیار زارع


ترکیب چادرملو اردکان: ادسون ماردن، سیروس صادقیان، ویکتور ماتئوس، محمدمهدی احمدی (۷۳-علی خدادادی)، علی طاهران، محمدحسین فلاح (۵۶-علی یحیی زاده)، محمد پاپی، والاس (۵۶-محمد مسلمی)، سانتوس (۸۴-امیرحسین سالارنیک)، هادی حبیبی‌نژاد و علاالدین الدالی (۸۴-محمدرضا حسینی)
 سرمربی: سعید اخباری

2074854

⚽️شرح گل:

ملوان ۱-۰ چادرملو (رضا غندی پور دقیقه 9): امید نورافکن ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود ملوان را دو ضرب ارسال کرد و رضا غندی‌پور پس از کنترل توپ با ضربه پای راست خود، اولین گل بازی را به ثمر رساند.

ویدئو: 351709

ملوان ۱-۱ چادرملو (سانتوس دقیقه ۲۱):ارسال کوتاه فلاح پشت محوطه جریمه ملوان فرود آمد و پس از دخالت مدافعان ملوان، توپ به ویکتور سانتوس رسید و با ضربه سر ضرب از پشت قوس محوطه جریمه، دروازه ملوان را باز کرد.

ویدئو: 351710

ملوان ۲-۱ چادرملو (رضا غندی‌پور دقیقه ۳۲): آشفتگی خط دفاعی چادرملوی اردکان باعث شد ارسال تورانیان از مقابل پای مدافعان تیم میهمان گذر کند و رضا غندی‌پور در کمال خونسردی باز هم دروازه این تیم را باز کند.

ویدئو: 351713

ملوان ۳-۱ چادرملو (نیما انتظاری دقیقه ۴۶):انتظاری در شروع نیمه دوم، توپ بلاک شده توسط مدافعان چادرملو را پس از اثرگذاری امید نورافکن دریافت کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

ویدئو: 351720

🟨کارت زرد:

ابوذر صفرزاده (23)

سانتوس (17)

علی خدادادی (78)

محمد عمری (۷۲)


دقایق حساس:

دقیقه ۱۳: ارسال نورافکن روی دروازه چادرملو هنگام ضربه کرنر با اثرگذاری غندی‌پور تغییر مسیر داد اما ماردن به خوبی آن را مهار کرد.

دقیقه ۴۳: نفوذ عمری از سمت راست و ارسال این بازیکن، دفاع چادرملو اردکان به چالش کشیده شد که صادقیان این توپ را به کرنر زد.

دقیقه ۴۸: شوت علاالدین الدلی با مهار خوب فرعباسی راهی کرنر شد و کرنر هم ثمره‌ای نداشت.

دقیقه ۷۶: ملوان تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفت اما شوت سرکش عمری با اختلافی کم نسبت به دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: قیچی برگردان رضا میرزایی با دخالت مدافعان برگشت داده شد و نورافکن به موقع به توپ رسید که شوت او هم نفس‌گیر و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.


🥇بهترین بازیکن زمین: 

رضا غندی‌پور مهاجم ۱۸ ساله تیم ملوان پس از اینکه در دو بازی گذشته یک گل و یک پنالتی گرفته بود، در این بازی هم عملکرد بی‌نظیری به اجرا گذاشت و با زدن دو گل نقش پررنگی در پیروزی خانگی انزلی‌چی‌ها داشت. البته از فرم خوب محمد عمری و سامان تورانیان به عنوان هافبک تهاجمی و وینگ‌بک راست ملوان نمی‌توان به سادگی گذشت.


📌اتفاق ویژه‌

ملوانی‌ها پس از انجام سه بازی در لیگ بیست و چهارم کماکان بدون شکست باقی ماندند و تیم جوان مازیار زارع باز هم یک پیروزی دیگر را در ورزشگاه خانگی خود جشن گرفت. آنها با شش گل زده به اندازه سپاهان در خط حمله خطرناک بودند و همچنین با کسب ۷ امتیاز از این سه بازی، در قسمت بالای جدول تعقیب کننده تراکتور و سپاهان خواهند بود.

دیدگاه‌ها