کد خبر : 2065930 | 09 شهریور 1403 ساعت 17:56 | 5K بازدید | 18 دیدگاه

پوستکوگلو: تاتنهام باید خیلی بهتر از این شود

آنگه پوستکوگلو؛ سرمربی تاتنهام اعلام کرد از شرایط تیمش در پنجره نقل‌ و انتقالاتی که گذشت کاملا راضی است.

پوستکوگلو: تاتنهام باید خیلی بهتر از این شود

به گزارش "ورزش سه"، از هفته سوم رقابت‌های لیگ انگلیس، عصر فردا تیم‌های نیوکسل و تاتنهام در سنت جیمز پارک به مصاف یکدیگر می‌روند. هر دو تیم از دو بازی اول خود موفق به کسب چهار امتیاز شده اند و با برد در بازی فردا می‌توانند به رتبه‌های بالاتر در جدول برسند.

آنگه پوستکوگلو؛ سرمربی استرالیایی تاتنهام در خصوص بازی فردا تیمش گفت: "یک سال از حضورم در تاتنهام گذشته و فکر می‌کنم در این مدت توانستیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم. بازیکنان زیادی در این یک سال به تیم آمدند و رفتند اما هنوز هم جا برای پیشرفت داریم و امیدوارم اتفاقات خوبی در فصل پیش رو برای ما رخ بدهد."

پوستکوگلو در خصوص عملکرد نقل و انتقالاتی تیمش گفت: "اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در ساعات باقی مانده احتمال جدایی دو بازیکن از تیم وجود دارد. در مجموع از عملکرد مدیران در این پنجره نقل و انتقالاتی راضی هستم. ما چهار بازیکن خوب به لیست تیم اضافه کردیم که قطعا در این فصل کمک زیادی به ما خواهند کرد."

سرمربی ۵۹ ساله تاتنهام در خصوص دو شکست تلخ تاتنهام در دو بازی اخیر در زمین نیوکسل گفت: "درخصوص شکست فصل پیش که خودم حضور داشتم، باید بگویم که ما بازی خوبی انجام دادیم اما گل زودهنگام حریف منجر به از دست رفتن تمرکز تیم شد. ضمن آنکه باید اعتراف کنم بازی مقابل هواداران پرشور نیوکسل کار چندان آسانی نیست اما ما فردا برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. نیوکسل یک تیم پرانگیزه متشکل از بازیکنان و سرمربی خوب است."

او درخصوص بازگشت به اسکاتلند به علت تقابل با گلاسکو رنجرز در لیگ اروپا گفت: "دو فصل خیلی خوب را در سلتیک پشت سر گذاشتم. خاطرات خیلی خوبی در اسکاتلند دارم و از اینکه به آنجا برمی‌گردم خوشحال هستم. البته امیدوارم هواداران گلاسکو نیز همین حس را نسبت به من داشته باشند."

دیدگاه‌ها