کد خبر : 2065928 | 09 شهریور 1403 ساعت 17:52 | 17.6K بازدید | 24 دیدگاه

با رد پیشنهادهای جذاب: مهاجم بایرن ماندنی شد

کینگزلی کومان به تمام پیشنهادهای دریافتی پاسخ منفی داد و تصمیم گرفت در بایرن مونیخ بماند.

با رد پیشنهادهای جذاب: مهاجم بایرن ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، کومان یکی از بازیکنانی بود که رسانه‌های آلمانی خبر داده بودند که در فهرست فروش بایرن مونیخ قرار گرفته و به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال قرار است این تیم را ترک کند و شایعات زیادی هم درباره پیشنهادهای ارائه شده به او مطرح شده بود.

گفته می‌شد که باشگاه‌هایی مانند بارسلونا و پاری سن ژرمن و همچنین لیورپول علاقه زیادی به جذب این مهاجم دارند و امیدوار هستند که بتوانند با حضور او خط حمله تیم‌شان را تقویت کنند اما جدی‌ترین پیشنهاد مربوط به باشگاه الهلال عربستان بود که علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت و حتی آماده بود که ۴۰ میلیون یورو برای او هزینه کند.

با این که باشگاه بایرن مونیخ تمایل زیادی به فروش او داشت اما گفته شده بود که آنها فشاری برای قبول پیشنهاد به این بازیکن وارد نخواهند کرد و حالا اسکای اسپورت آلمان و همچنین بیلد اعلام کرده‌اند که او تصمیم نهایی در این باره را گرفته است و با رد تمامی پیشنهادات قصد دارد به حضورش در مونیخ ادامه دهد.

کومان این موضوع را به اطلاع مدیران بایرن مونیخ رسانده است و حالا به ادامه مسیر و تلاش برای حضور در ترکیب فکر خواهد کرد.
قرارداد او با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۷ ادامه دارد و این احتمال وجود دارد که او در تابستان سال بعد آلیانز آرنا را ترک کند.

دیدگاه‌ها