کد خبر : 2065927 | 09 شهریور 1403 ساعت 17:44 | 17.1K بازدید | 23 دیدگاه

ادعای سرمربی اسپانیا: اولمو باید به بارسا می‌آمد!

لوئیس دلافوئنته از پیوستن دنی اولمو به باشگاه بارسلونا ابراز خوشحالی و رضایت کرد.

ادعای سرمربی اسپانیا: اولمو باید به بارسا می‌آمد!

به گزارش "ورزش سه"، اولمو یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی اسپانیا در چند سال اخیر بوده و توانست نقش مهمی را در قهرمانی ارزشمند تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که در تابستان امسال در کشور آلمان برگزار شد ایفا کند.

عملکرد خوب این بازیکن در ترکیب تیم ملی اسپانیا و همچنین لایپزیش باعث شد که چند باشگاه بزرگ اروپایی به صورت جدی به دنبال جذب او باشند اما این بازیکن علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسلونا داشت و درنهایت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال راهی این باشگاه شد تا به خواسته‌اش برسد.

به نظر می‌رسد که تصمیم این ستاره اسپانیایی به مذاق سرمربی تیم ملی این کشور هم بسیار خوش آمده است. دلافوئنته در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «داشتن دنی اولمو در رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا باعث شد که من بسیار خوشحال باشم. من از این که او به بارسا آمد خوشحالم چون معتقد هستم که بهترین بازیکنان که بازیکنان اسپانیایی هستند باید در لالیگا بازی کنند.»

2053644

اولمو به دلیل مشکلاتی که در ثبت قراردادش داشت نتوانست بارسا را در دو هفته ابتدایی همراهی کند اما در بازی هفته سوم برابر رایووایه‌کانو به میدان رفت و توانست گل دوم و پیروزی‌بخش تیمش را هم به ثمر برساند که اتفاق بسیار خوبی برای او و بارسلونا بود.

دیدگاه‌ها