کد خبر : 2065921 | 09 شهریور 1403 ساعت 17:02 | 144.2K بازدید | 144 دیدگاه

گزارش کامل از پذیرایی ترسناک قزاق‌ها؛

شکست سنگین تیم شمسایی پیش از جام‌جهانی

تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار تدارکاتی‌اش برابر میزبان خود قزاقستان با نتیجه پُر گل چهار بر یک متحمل به شکست شد و تسلیم عملکرد فوق‌العاده هیگوئیتا دروازه‌بان مشهور آن‌ها بود.

شکست سنگین تیم شمسایی پیش از جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی و مردانش جهت دو دیدار دوستانه پیش از جام جهانی 2024 عازم قزاقستان شده‌اند و مهم‌ترین و تاثیرگذارترین آزمون خود را برابر یکی از بهترین‌ تیم‌های دنیا پشت‌سر می‌گذارند تا میزان آمادگی تیم ملی برای رقابت در میعادگاه بهترین‌های جهان مشخص شود. شمسایی در دوئل نخست مقابل قزاقستان به تمامی نفراتش میدان داد و آن‌ها را سنجید که سرانجام با شکستی سنگین به استقبال جدال دوم خواهد رفت.

*ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قزاقستان اینگونه بود؛

دروازه‌بان: باقرمحمدی
عقب‌گیر: محمدحسین درخشانی 
فلنگ چپ: سالار آقاپور 
فلنگ راست: مهدی کریمی
راس: حسین طیبی

2074720

نیمه اول با حملات شاگردان کاکا به جریان افتاد و پس از خلق موقعیت و همچنین ضربات پیاپی به سوی دروازه ایران که توسط باقر محمدی مهار می‌شد، سرانجام توسط جهانگیر رشیت به گل رسیدند. در ادامه قزاق‌ها که از امتیاز میزبانی و تشویق تماشاگران بهره می‌بردند با گلزنی اکژول دریبای اختلاف را به دو گل رساندند.

در سوی دیگر تیم ملی فوتسال ایران سعی داشت با تاکتیک دفاع _ ضد حمله به دروازه قزاق‌ها هجوم بیاورد که این‌بار حسین طیبی فوق ستاره تیم ملی با یک چرخش فوق‌العاده گل اول ایران را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

2074721

نیمه دوم، شاهکار گلر افسانه‌ای قزاق‌ها همه را حیرت‌زده کرد. آن‌ها به رغم گلزنی داگلاس جونیور و چنگیز اسنامانوف و همچنین بازی چشم‌نواز با درخشش سنگربان مطرح خود در حفاظت از دروازه موفق عمل کردند و هیگوئیتا بارها با واکنش‌های خیره کننده و البته کمک سه تیر دروازه‌اش عملکرد فوق‌العاده‌ای را داشت.

ستاره‌های شمسایی در این مسابقه سه بار تیر دروازه قزاق‌ها را به صدا در اوردند و در باز کردن سنگرتوری هیگوئیتا از اقبال کمی برخوردار بودند. این نبرد تماشاگر پسند و جذاب در نهایت با برتری چهار بر یک قزاقستان به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال ایران، یک شنبه برای دومین و آخرین‌بار به مصاف قزاقستان خواهد رفت و سپس به ایران بازمی‌گردد.

2074722

دیدگاه‌ها