کد خبر : 2065920 | 09 شهریور 1403 ساعت 16:55 | 22.9K بازدید | 26 دیدگاه

رسمی: دروازه‌بان انگلیس به ساوتهمپتون رفت

آرون رمزدیل، سنگربان سه فصل اخیر آرسنال، با امضای قراردادی چهارساله به ساوتهمپتون پیوست.

رسمی: دروازه‌بان انگلیس به ساوتهمپتون رفت

به گزارش "ورزش سه"، در آخرين ساعات پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا، آرون رمزدیل سنگربان ۲۶ ساله آرسنال با وجود باقی ماندن یک فصل از قراردادش با توچی‌ها، با قراردادی چهار ساله رسما راهی ساوتهمپتون شد.

رمزدیل از سال ۲۰۲۱ تا همین فصل پیش عضوی از توپچی‌های لندن بود و در این مدت در ۷۸ بازی لیگ برتر برای قرمزها به میدان رفت. از زمان پیوستنش به آرسنال به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شد و در این مدت ۵ بازی ملی هم برای سه شیرها انجام داد.

او پیش از آرسنال، در تیم‌های شفیلد، ورکسوپ تاون، بورنموث، چسترفیلد و ویمبلدون در چمپیونشیپ نیز به میدان رفت و حالا ساوتهمپتون تبدیل به هفتمین تیم او در فوتبال انگلیس شد.

2074723

این دروازه‌بان ۱۹۰ سانتی‌متری، ۸۹ بار در همه رقابت‌ها برای آرسنال به میدان رفت و ۹۹ گل خورده و ۳۲ کلین‌شیت حاصل تلاشش برای شاگردان میکل آرتتا در این سه سال بود. کسب قهرمانی در سوپرجام فصل پیش تنها افتخار تیمی او بود آرسنال بود. ضمن آنکه رمزدیل در سال ۲۰۱۷ همراه با تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلیس، به قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های اروپا رسید.

بعد از جذب داوید رایا و درخشش او در ترکیب آرسنال، رمزدیل در نهایت تصمیم گرفت به تیمی‌ برود که بیشتر فرصت حضور در زمین را تجربه کند.

دیدگاه‌ها