کد خبر : 2065898 | 09 شهریور 1403 ساعت 15:49 | 6K بازدید | 16 دیدگاه

کلوپ: ورزش می‌تواند جهان را تغییر دهد!

یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول، اعتقاد دارد مسابقات پارالمپیک شایسته توجه بیشتری است.

کلوپ: ورزش می‌تواند جهان را تغییر دهد!

به گزارش "ورزش سه"، دومین روز از مسابقات پارالمپیک فرانسه آغاز شده و رقابت‌های مختلفی در پاریس در حال برگزاری است. یکی از مهمانان ویژه روز نخست مسابقات، یورگن کلوپ سرمربی سابق لیورپول و دورتموند بود که برای تماشای مسابقه دوستش وویتک چیس بدمينتون‌باز اهل جمهوری چک به محل برگزاری بازی‌ها رفته بود.

جالب است بدانید این بدمينتون‌باز در ابتدا فوتبالیست حرفه‌ای بوده اما به علت مصدومیت شدید از ناحیه زانو در سال ۲۰۰۱ ناچار به وداع با مستطیل سبز شد.

حضور در یک بازی خیریه در سال ۲۰۰۲ منجر به آشنایی کلوپ و وویتک چیس شد. سرمربی سابق لیورپول درخصوص حضورش در پاریس گفت: "از نظر من ورزش قدرت تغییر دادن جهان را دارد و مسابقات پارالمپیک لایق پوشش بیشتری از سوی رسانه‌های دنیا است.

2074667

من همواره تا جایی که بتوانم این مسابقات را دنبال می‌کنم. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پوشش زنده مسابقات، رسانه‌ها در سرتاسر دنیا به راحتی می‌توانند پارالمپیک را پوشش دهند.

چند هفته پیش که مسابقات المپیک برگزار می‌شد، دوربین‌های بیشتری‌ برای پوشش رقابت‌ها در پاریس بودند و اینکه حالا آن‌طور که باید به پارالمپیک پرداخته نمی‌شود جالب نیست.  

یک ماه پیش که مسابقات المپیک آغاز شد، همه مردم در دنیا حداقل برای چند روز هم که شده مشکلات زندگی‌ را فراموش‌ کردند و سرگرم رقابت‌های جذاب المپیک شدند. این بزرگ‌ترین قدرت ورزش است. قطعا مسابقات زیبای پارالمپیک نیز می‌تواند جذابیتی در حد المپیک داشته باشد."

دیدگاه‌ها