کد خبر : 2065888 | 09 شهریور 1403 ساعت 14:59 | 45.9K بازدید | 57 دیدگاه

اسطوره‌ها به هم رسیدند: راموس کنار کروس (عکس)

سرخیو راموس تصاویری از خودش در کنار تونی کروس و کلکسیون ارزشمندش از بازیکنان بزرگ دنیا منتشر کرد.

اسطوره‌ها به هم رسیدند: راموس کنار کروس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس در اقدامی غیر منتظره در هفته‌های پایانی فصل گذشته اعلام کرد که قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند و در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند برای آخرین‌بار پیراهن رئال مادرید را به تن کرد و پس از حذف تیم ملی آلمان از یورو ۲۰۲۴ برای همیشه از فوتبال کنار رفت.

این اتفاق ضربه بزرگی برای هواداران رئال بود و بسیاری از بازیکنان فعلی و سابق این تیم که فرصت بازی در کنار این ستاره آلمانی را داشتند به آن واکنش نشان دادند و ابراز ناراحتی کردند. یکی از آنها هم سرخیو راموس بود که برای مدتی طولانی در کنار این بازیکن در زمین بازی و برای رئال افتخار کسب کرده بود.

2074654

اما به نظر می‌رسد که خداحافظی کروس از دنیای فوتبال باعث شده است که او فرصت بیشتری برای دیدار با دوستان قدیمی داشته باشد و راموس دقایقی قبل تصاویری از خودش در کنار این هم تیمی سابقش در رئال منتشر کرد که در کنار کلکسیون ارزشمند و مفصل او از پیراهن‌های بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال مانند رونالدو، مالدینی و مسی دیده می‌شد.

راموس در این باره نوشت: «هیچ کلکسیون افسانه‌ای بدون حضور یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال کامل نیست، برادرم آنتونیو. به عنوان یک بازیکن، نمره ۱۰ و به عنوان یک انسان، نمره ۱۱. ممنونم برادر. همیشه در تیم من هستی!»

2074655

دیدگاه‌ها