کد خبر : 2065886 | 09 شهریور 1403 ساعت 14:45 | 27.6K بازدید | 49 دیدگاه

پیشنهاد الهلال جذاب شد: ۴۰ میلیون یورو برای کومان

الهلال آماده است تا با پرداخت ۴۰ میلیون یورو برای به خدمت گرفتن کینگزلی کومان اقدام کند.

پیشنهاد الهلال جذاب شد: ۴۰ میلیون یورو برای کومان

به گزارش "ورزش سه"، کومان یکی از بازیکنانی است که شایعات درباره آینده او در پنجره نقل و انتقال تابستانی امسال بسیار زیاد بوده و بسیاری منتظر جدایی او از بایرن مونیخ در فرصت باقی مانده پیش از بسته شدن پنجره تابستانی هستند اما تصمیم نهایی او در این باره هنوز مشخص نشده است.

نام باشگاه‌های بزرگ اروپایی در کنار نام این بازیکن در چند هفته اخیر به گوش رسیده است. بسیاری از رسانه‌های آلمانی از علاقه باشگاه‌هایی مانند بارسلونا و لیورپول و حتی پاری سن ژرمن به جذب این بازیکن خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که احتمال جدایی او از فوتبال اروپا بسیار جدی است.

در روزهای اخیر اخباری درباره علاقه باشگاه الهلال به این بازیکن منتشر شده بود و حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که الهلال آماده است تا ۴۰ میلیون یورو برای جذب این مهاجم به بایرن مونیخ پرداخت کند که مبلغ قابل توجهی به حساب می‌آید و برای آنها وسوسه‌کننده است.

مدیران بایرن پیش از این هم به کومان اعلام کرده بودند که مایل به فروش او در این تابستان هستند اما فشاری برای قبول این پیشنهاد به او نخواهند آورد. او هنوز تصمیمش را در این باره نگرفته است اما می‌داند که در صورت ادامه حضور در بایرن، فرصت زیادی برای حضور در میدان به دست نخواهد آورد.

دیدگاه‌ها