کد خبر : 2065885 | 09 شهریور 1403 ساعت 14:35 | 28.6K بازدید | 117 دیدگاه

فلیک: به رئال فکر هم نمی‌کنم، فقط بارسلونا!

هانسی فلیک می‌گوید نتایج رئال مادرید برایش اهمیتی ندارد و تمام تمرکزش روی عملکرد و نتایج بارسلونا است.

فلیک: به رئال فکر هم نمی‌کنم، فقط بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لالیگا روز شنبه و در فاصله تنها سه روز پس از بازی قبلی باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی وایادولید به میدان برود و مشتاق کسب چهارمین پیروزی متوالی و ۱۲ امتیازی شدن است.

فلیک دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط بازی:
همیشه بهتر است که پیروز شوید. ما این کار را در سه بازی اول انجام دادیم اما مسائلی هست که باید بهتر شود و سعی می‌کنیم که فردا پیشرفت داشته باشیم. وایادولید خیلی خوب بازی می‌کند و دفاع را به خوبی بلد است. آنها روی حملات نیز سریع هستند.

2072587

بازار نقل و انتقالات:
شرایط به همان شکل است. تمرکز من روی زمان حال و تیمی است که در اختیار دارم. در دیدار برابر رایو، برنال خیلی خوب بازی کرد و جایش خالی خواهد بود. سبک بازی او در ۱۷ سالگی باورنکردنی است. ما باید این سه بازی را آنالیز کنیم و متوجه درخشش او باشیم. باید ببینیم که چه کسی جانشینش خواهد شد.

اریک گارسیا:
تایید می‌کنم که او در این تیم خواهد ماند.

نتایج رئال مادرید:
فصل طولانی است و تمرکز من روی شرایط بارسلونا است، این چیزی است که برایم اهمیت دارد. تا به حال خیلی خوب کار کردیم و امیدواریم که به این روند ادامه دهیم. دیروز استراحت کردیم و بازیکنان آماده هستند. آنها خیلی خوب تمرین کردند. به نقاط قوت و برنامه بازی‌مان اطمینان داریم.

مارک برنال:
دو گزینه برای جانشینی او داریم. از لحاظ پست، مارک کاسادو و اریک. اریک ویژگی دفاعی بیشتری دارد اما در خط میانی هم بازی می‌کند و این کار را خیلی خوب انجام می‌دهد. باید شرایط را بررسی کنیم.

2074554

لیگ قهرمانان:
وقتی قرعه‌کشی را دیدیم از شرایطی که قرار است در پیش داشته باشیم شگفت‌زده شدیم. همه چیز فوق‌العاده است. قرعه جذابی بود و حریفان خوبی داریم. باید با دو تیم آلمانی بازی کنیم. باید ببینیم که شنبه چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما در حال حاضر تمرکز ما روی بازی فردا است.

خرید احتمالی برای خط دفاع:
من باید چیزهایی که در اختیار دارم را بپذیرم و این کار را کردم. شایعات بسیاری درباره بازیکنان در دنیای فوتبال مطرح می‌شود. اما من از خریدهای جدید استقبال می‌کنم. در حال حاضر این تیم را دارم و فهرستم کامل است. تمرکزم روی داشته‌هایم است. فردا ۱۸ بازیکن داریم و این برایم کافی است. خیلی زیاد نیست اما کافی است.

عملکرد خودش: 
من نباید درباره خودم صحبت کنم. چیزی که می‌توانم بگویم و می‌بینم این است که جو خاصی داریم و روحیه همه مثبت است. بازیکنانم را دوست دارم. اسپانیایی‌ها خیلی حرفه‌ای هستند. چیزی که پس از پیروزی برابر رایو و مصدومیت برنال دیدم این بود که همه از او حمایت کردند. آنها خیلی متحد هستند و من به تیمم افتخار می‌کنم. به آنها این را گفتم. این جو را دوست دارم. شما فقط با این روحیه و اتحاد می‌توانید پیروز شوید.

پیشرفت بارسا: 
به بازیکنانم گفتم که باید از ابتدای  دیدار در جریان بازی باشند، از همان زمانی که داور در سوتش می‌دمد و نباید عملکردشان کنار هم طول بکشد. مهم این است که نشان بدهیم اعتماد به نفس داریم و همیشه با تمام توان در زمین حضور داریم. این چیزی است که انتظار دارم. همه چیز به صورت پایه و ضروری است. ما روی این موضوع متمرکز هستیم. کیفیت تیم بسیار بالا است.

2073677

فرانکی دی یونگ: 
امیدوارم که نیازی به عمل جراحی نداشته باشد. گام رو به جلوی بلندی برداشته است. باید ببینیم که به چه شکل پیش خواهد رفت. باید جلسه به جلسه پیش برویم و من امیدوارم که او پس از وقفه دیدارهای ملی برگردد اما نمی‌توانم تضمینی در این باره بدهم.

سازمان‌دهی خط میانی: 
ما به بازیکنانی مانند بوسکتس نیاز داریم. نکات مثبت بسیاری از مارک برنال در چند بازی و در پیش فصل دیده بودم. اما باید به دنبال جانشینی برای او باشیم.

فرمین لوپز: 
فکر می‌کنم که او می‌تواند به عنوان بازیکن شماره هشت یا حتی بازیکن شماره ۱۰ بازی کند و از این موضوع بسیار خوشحال هستم. او کمی دیر به جمع ما اضافه شد و به همین دلیل در ترکیب اصلی نبوده است. فصلی طولانی در پیش است. وقتی او به این جمع اضافه شد نشان داد که عملکرد خوبی دارد. باید این را بپذیرد که در حال حاضر در ترکیب اصلی نیست اما می‌تواند بعدتر به این ترکیب اضافه شود.

دیدگاه‌ها