کد خبر : 2065875 | 09 شهریور 1403 ساعت 13:46 | 21.1K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش سرمربی ایران به برد بی‌دردسر برابر برزیل بزرگ

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 17 سال ایران گفت: پس از بازی با ایتالیا که با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم، زمان کمی برای ریکاوری روحی بازیکنان داشتیم.

واکنش سرمربی ایران به برد بی‌دردسر برابر برزیل بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، هفتمین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال جهان امروز (جمعه نهم شهریور) با هشت دیدار در بلغارستان پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران در ششمین بازی خود به مصاف برزیل رفت و با شکست سه بر صفر این تیم به چهارمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

آرش صادقیانی، سرمربی تیم ملی زیر 17 سال ایران، پس از پیروزی مقتدرانه شاگردانش مقابل برزیل اظهار داشت: کار سختی مقابل برزیل انجام دادیم چرا که پس از بازی با ایتالیا که با بدشانسی نتیجه را واگذار کرده بودیم زمان کمی برای ریکاوری روحی بازیکنان داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه این ریکاوری به نحو احسن انجام شد. همه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به پایان رسیده بود و برزیل هم جزء تیم‌های خیلی خوب جام بود و حتی در گیم پنجم با چین تایپه، ۶ بر ۲ پیش بود.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران در پایان خاطرنشان کرد: شرایط ایران هم مثل برزیل بود اما خوشبختانه موفق شدیم بازیکنان را از حال و هوای بازی با ایتالیا خارج کنیم.

تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران از ساعت 14:30 فردا (شنبه دهم شهریور) در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها برای کسب رتبه پنجم به مصاف بازنده دیدار مصر و بلژیک خواهد رفت.

دیدگاه‌ها