کد خبر : 2065872 | 09 شهریور 1403 ساعت 13:41 | 20.9K بازدید | 35 دیدگاه

این اتفاق را باید به فال نیک گرفت؛

اطلاعیه باشگاه گل‌گهر درباره پرواز مشترک

روابط عمومی باشگاه گل گهر توضیحاتی درباره پرواز مشترک روز گذشته با باشگاه نساجی مازندران ارائه داده است.

اطلاعیه باشگاه گل‌گهر درباره پرواز مشترک

به گزارش ورزش‌ سه، روز گذشته دو تیم فوتبال گل‌گهر و نساجی مازندران در حالی راهی ساری شدند که هر دو تیم در یک پرواز بودند و این اتفاق مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت که امر متعارفی در دنیا نیست. 

در همین زمینه باشگاه گل‌گهر اطلاعیه‌‌ای درباره شفاف‌سازی این موضوع منتشر کرده و دلیل این سفر مشترک را روابط خوب دو‌ باشگاه عنوان کرده است:

«تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان، در حالی امروز و در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در قائم‌شهر به مصاف هم می‌روند، که دو تیم‌ دیروز با پرواز اختصاصی باشگاه نساجی راهی ساری شدند. این اتفاق متاسفانه توسط برخی رسانه‌ها انعکاسی وارونه داشت تا شاید به ارتباط حسنه این دو باشگاه خدشه‌ای وارد کنند. اما واقعیت ماجرا به روابط خوب مدیران‌ عامل دو باشگاه و عوامل اجرایی دو تیم برمی‌گردد، تا این اتفاق به اصطلاح نادر از دید رسانه‌های مذکور با مهمان‌نوازی و مساعدت نساجی‌چی‌ها و در راس آن مالک این باشگاه رضا حدادیان رخ دهد. این اتفاق در فوتبال کشور که معمولا با اتفاقات عجیب و قریب و انواع ترفندهای رقبا برای چیره شدن بر یکدیگر همراه است، جای بسی امیدواری دارد و باید آن را به فال نیک گرفته گرفت چرا که دو تیمی که با هم رقابت دارند با مساعدت و مهمان‌نوازی میزبان و با یک پرواز راهی آن شهر می‌شوند، تا رقابتی سالم و به دور از حاشیه با روح جوانمردی را برای عموم به معرض نمایش بگذارند.»

دیدگاه‌ها