کد خبر : 2065871 | 09 شهریور 1403 ساعت 13:39 | 52.1K بازدید | 15 دیدگاه

رویاپردازی ادامه دارد: ایران در جمع هشت تیم برتر دنیا

تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با شکست شیلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد.

رویاپردازی ادامه دارد: ایران در جمع هشت تیم برتر دنیا

 به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال جهان امروز (جمعه نهم شهریور) در شهر شانگلو چین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه‌نویی) که در مرحله مقدماتی موفق به شکست تیم‌های آمریکا، استرالیا و تایلند شده بود و به عنوان صدرنشین گروه مستقیما به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده بود، امروز به مصاف شیلی رفت و دو بر صفر به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان کشورمان با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 13 مقابل شیلی (BRAIN-Brain) به پیروزی رسیدند تا چهارمین برد متوالی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند.
تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران فردا (شنبه دهم شهریور) در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار لهستان و هلند می‌رود.

عبدالروئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری به عنوان مربی و آنالیزور و سیدپوریا نعیمی به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ملی زیر 19 سال ساحلی در رقابت‌ها هستند.

دیدگاه‌ها