کد خبر : 2065844 | 09 شهریور 1403 ساعت 02:40 | 31.8K بازدید | 15 دیدگاه

بازهم پیروزی لحظه آخری الاتحاد با درخشش ستاره‌‌ها؛

پیام بنزما به منتقدان: من هنوز زنده‌ام (عکس)

مصاف الاتحاد و التعاون در هفته دوم لیگ عربستان، با برتری ۲-۱ یاران کریم بنزما به پایان رسید.

پیام بنزما به منتقدان: من هنوز زنده‌ام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از سه دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ روشن عربستان، امشب تیم‌های الاتحاد و التعاون به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان لورن بلان به کاپیتانی کریم بنزما با نتیجه ۲-۱ به برتری رسیدند.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی الاتحاد برگزار می‌شد، ابتدا تیم میهمان توسط موسی بارو در دقیقه ۵۹ به گل‌ نخست رسید اما تنها ۱۰ دقیقه بعد، کریم بنزما با پاس گل مهند الشکنویییتی با ضربه رباح ماجری خود، گل مساوی را وارد دروازه حریف کرد.
 

2074563

حملات متوالی شاگردان لورن بلان برای رسیدن به گل دوم آنقدر ادامه‌دار بود تا اینکه در آخرین دقیقه از وقت‌های طلف شده بازی، یک ضربه پنالتی به سود الاتحاد اعلام شد و این‌بار حسام عوار بود که این ضربه را برخلاف جهت گلر حریف تبدیل به گل‌ کرد و تیمش را به سه امتیازی شیرین این بازی رساند.

جالب آنکه الاتحادی‌ها در هفته اول مسابقات نیز با گل دقیقه آخری حسان عوار به بررسی مقابلا الخلود رسیدند. بازیکنی که نشان داده تخصصش‌ در عربستان، گلزنی در ثانیه‌های پایانی است.

آن‌ها با این پیروزی شش امتیازی شدند و همانند الهلال، القادسیه و الاتفاق در صدر جدول قرار گرفتند. التعاون نیز متحمل اولین شکست خود در فصل جاری شد و در جایگاه نهم جدول جای گرفت.

دیدگاه‌ها