کد خبر : 2065842 | 09 شهریور 1403 ساعت 01:57 | 56K بازدید | 224 دیدگاه

آنچلوتی: رئال در حال حاضر تعادل ندارد!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید مشکل اصلی تیمش عدم تعادل در زمین است.

آنچلوتی: رئال در حال حاضر تعادل ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی امشب بین رئال مادرید و لاس پالماس که چارچوب هفته سوم لالیگا برگزار شد، دو تیم به تساوی ۱-۱ دست یافتند. لاس پالماس با گل آلبرتو مولیرو در دقیقه ۵ بازی پیش افتاد، اما وینیسیوس جونیور در دقیقه ۶۹ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. این دومین تساوی مادریدی‌ها در سه هفته ابتدایی لالیگا بود که به وضوح عملکرد ضعیف این تیم، به خصوص در خط حمله با وجود کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور را نشان می‌دهد.

پس از بازی، کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود اظهار داشت که از عملکرد تیمش راضی نیست و گفت: «بهبود خاصی نسبت به بازی مقابل مایورکا ندیدم. نیمه اول بد بود و ما در پیدا کردن تعادل مشکل داشتیم. نمی‌توانیم بهانه بیاوریم، باید سریعاً بهبود پیدا کنیم. این وضعیت بیشتر از آنچه انتظار داشتیم به ما آسیب می‌زند.»

2074560

او همچنین افزود: «باید تحمل کنیم و کمی سختی بکشیم، تیم در حال حاضر تعادل خوبی ندارد، ما در حرکت دادن توپ سریع نیستیم و در بازپس‌گیری آن مشکل داریم. باید سریعاً راه‌حلی پیدا کنیم.

آنچلوتی تأکید کرد که مسئولیت این وضعیت را بر عهده می‌گیرد و گفت: «این یک مشکل فوتبالی است. وقتی توپ را نداریم، در فشرده بودن مشکل داریم و بین خطوط فضاهای خالی زیادی باقی می‌گذاریم. من باید راه‌حل را پیدا کنم، نه بازیکنان. این مشکلات قابل حل هستند و می‌توانیم آنها را حل کنیم.»

او همچنین درباره شایعات خرید هافبک در روزهای پایانی نقل و انتقالات گفت: «نه، هیچ بازیکنی جذب نمی‌کنیم. تیم بسته شده است.»

دیدگاه‌ها