کد خبر : 2065838 | 09 شهریور 1403 ساعت 01:36 | 34.8K بازدید | 26 دیدگاه

بیزینس جدید هالند: خرید و فروش جت خصوصی!

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، ۲.۱ میلیون پوند برای خرید دو جت خصوصی هزینه کرده است.

بیزینس جدید هالند: خرید و فروش جت خصوصی!

به گزارش "ورزش سه"، این ماشین گلزنی ۲۴ ساله در این فصل تاکنون در دو بازی چهار بار برای تیمش گلزنی کرده است. اکنون حساب‌های شرکت او نشان می‌دهد که او دو هواپیما به مبلغ ۲.۱ میلیون پوند خریده است.

گزارشی که به حساب‌های سالانه این شرکت پیوست شده، نشان می‌دهد: «این شرکت توافقی برای خرید دو جت خصوصی به مبلغ ۲,۱۵۵,۳۴۲ پوند انجام داده است.»

این در حالی است که اسناد ثبت علامت تجاری در اسلو نشان می‌دهد که این ستاره نروژی همچنین به بازار نوشیدنی نیز چشم دوخته و قصد دارد خط تولید نوشیدنی‌های انرژی‌زای خود را راه‌اندازی کند. اسنادی که توسط وکلای ارلینگ در دفتر مالکیت بریتانیا ثبت شده، نشان می‌دهد که او می‌خواهد محصولات زیر را بفروشد:
آب آشامیدنی، نوشیدنی‌های ورزشی، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، نوشیدنی‌های میوه‌ای، نوشیدنی‌های پروتئینی، نوشیدنی‌های کربوهیدراتی، نوشیدنی‌های ورزشی غنی از پروتئین و نوشیدنی‌های انرژی‌زای حاوی کافئین.

حساب‌های عمومی او همچنین نشان می‌دهد که او در ۱۲ ماه منتهی به دسامبر گذشته ۱۲ میلیون پوند دارایی جمع کرده است. این شرکت ۷ میلیون پوند نقدینگی در بانک دارد و ۵ میلیون پوند دیگر به هالند توسط برندهای بزرگ بدهکار است. هالند، نماد نایکی و چهره ساعت‌های مردانه بریتلینگ است و همچنین گفته می‌شود که با دولچه و گابانا به عنوان سفیر برند قراردادی به ارزش ۲ میلیون پوند امضا کرده است.

دیدگاه‌ها