کد خبر : 2065836 | 09 شهریور 1403 ساعت 01:33 | 28.5K بازدید | 59 دیدگاه

آقا سهراب تاج سر من است

کعبی: رونالدو هم گفت بهترین است کسی مسخره‌اش نکرد!

مربی تیم استقلال خوزستان از وضعیت خاص روی سکوها صحبت کرد.

کعبی: رونالدو هم گفت بهترین است کسی مسخره‌اش نکرد!

به گزارش ورزش سه، حسین کعبی مربی استقلال خوزستان و بازیکن سابق فوتبال ایران در پایان دیدار این تیم مقابل استقلال تهران که با پیروزی آبی‌های خوزستانی خاتمه پیدا کرد، در گفتگو با خبرنگاران گفت: من به مردم خوب و دوست داشتنی خوزستان به خصوص هواداران استقلال خوزستان و فولاد تبریک می‌گویم. امروز هر دو تیم متحد بودند و هواداران با جان دل تشویق کردند. همه آنها ثابت کردند مردم این شهر دنبال فوتبال پاک و تمیز هستند.

ویدئو: 351631

او ادامه داد: این اتفاق امروز افتاد و مردم خوزستان قطعا بابت بازی امروز لذت بردند. خودمان هم چون از خودمان انتظار داشتیم واقعا خوشحال شدیم که سه امتیاز را گرفتیم و این برد را من به هواداران فولاد و استقلال خوزستان تقدیم می‌کنم چون با جان و دل تیمشان را تشویق کردند.

کعبی تاکید کرد: ممنون این هواداران هستیم. نیاز داریم که از تیم‌های خوزستانی حمایت شود. اگر استقلال خوزستان، فولاد بازی داشته باشد هواداران این تیم آنقدر با مرام هستند که پشت آن تیم قرار می‌گیرد و تشویقش می‌کند. این اتفاقات در فوتبال خوزستان رخ می‌دهد تا انشالله بهترین اتفاقات برای فوتبال این کشور رقم بخورد. مردم آبادان برای من عزیز هستند و من هفته‌ای ۲-۳ بار به آبادان می‌روم و خیلی خیلی برای من عزیز هستند.

او با اشاره به صحبت‌های سهراب بختیاری‌زاده در مورد بهتر بودن برخی از بازیکنان فوتبال ایران در پست حسین کعبی گفت: آقا سهراب تاج سر من است و رفیق من نیست، برادرم است. او نظرش را داده و به نظرش احترام می‌گذارم ولی من روی نظرم هستم. دلیلی ندارد که بخواهم کسی را تحت تاثیر قرار دهم. در ذات من نیست که بخواهم به کسی بی‌احترامی کنم اما من این همه زحمت کشیدم و نظرم این است. رونالدو هم آمد گفت من بهترین بازیکن جهان هستم اما کسی مسخره‌اش نکرد. صد درصد بهترین هستم و هر کسی بخواهد می‌تواند اسم بیاورم. مهدی مهدوی‌کیا و مجتبی محرمی دوستان خوب من هستند اما آقا مهدی هافبک راست بوده و آقا مجتبی در دفاع چپ بازی می‌کرد. من اصلا دنبال جنجال نیستم و اگر کسی من را بشناسد می‌داند که به کسی باج نخواهم داد.

دیدگاه‌ها