کد خبر : 2065831 | 09 شهریور 1403 ساعت 01:27 | 18K بازدید | 35 دیدگاه

بهانه مارسکا: زمین و دمای هوا علیه چلسی بودند!

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، پس از دیدار تیمش مقابل سروت، مدعی شد که زمین و دمای بالای هوا شرایط را برای تیمش سخت کرده است.

بهانه مارسکا: زمین و دمای هوا علیه چلسی بودند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دیدار برگشت مرحله پلی‌اف لیگ کنفرانس، با نتیجه ۲-۱ مغلوب سروت شد. با وجود این شکست، تیم مارسکا توانست با پیروزی در مجموع ۳-۲ به مرحله گروهی لیگ کنفرانس صعود کند، اما این بازی در سوئیس شاید بیشتر از حد انتظار نگران‌کننده بود. مارسکا پس از بازی با رسانه‌ها صحبت کرد.

چرا مدیریت این بازی اینقدر سخت بود؟
فکر می‌کنم در نیم ساعت اول یک گل زدیم و سه یا چهار موقعیت دیگر داشتیم، و اگر می‌توانستیم گل بزنیم، بازی تمام می‌شد زیرا نتیجه ۲-۰ می‌شد. سپس یک گل دریافت کردیم و طبیعی است که کمی سختی بکشیم. دیروز به شما گفتم که بسیار نگران این بازی بودم زیرا این بازی‌ها پیچیده هستند. برای آن‌ها، احتمالاً این بهترین بازی فصلشان است. برای ما، زمین خوب نیست، جو محیط و همچنین دمای ۳۰ درجه. من بسیار نگران شرایط بازی بودم.

2074550

آیا این یک یادآوری است که در لیگ کنفرانس چه انتظاری باید داشت؟ 
بیشتر تیم‌ها چلسی را به عنوان بزرگترین بازی خود می‌بینند. بله، احتمالاً، بله. در این نوع بازی‌ها، در نهایت چیزهای زیادی برای از دست دادن و چیزهای کمی برای بردن دارید. اما این دلیل نگرانی من دیروز و قبل از بازی بود. اما نحوه شروع ما، نحوه بازی ما در نیم ساعت اول باور نکردنی و عالی بود.

دیدگاه‌ها