کد خبر : 2065828 | 09 شهریور 1403 ساعت 01:21 | 62.4K بازدید | 165 دیدگاه

یک‌سری‌ها دنبال اهداف خودشان هستند؛

نوازی: اعتراض می‌کنند که به استقلال برگردند!

محمد نوازی می‌گوید اعتراضات سکوها علیه نکونام توسط یک‌سری افراد خاص انجام می‌شود.

نوازی: اعتراض می‌کنند که به استقلال برگردند!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی، مربی استقلال در مورد بازی با استقلال خوزستان و شکست تیمش گفت: بازی خوب بود. از این اتفاقات و بالا پایین‌ها زیاد در فوتبال رخ می‌دهد. اول فصل و هفته سوم است. درست است که باختیم اما تیم‌مان خوب بازی کرد. بازیکنان‌ ما ایده‌آل بودند. پشت‌شان هستیم و با همین بازیکن‌ها می‌توانیم ادامه راه را برویم و به قهرمانی برسیم‌. مشکلی نیست و تیم‌مان از چیزی که هست بهتر هم می‌شود. به هرحال پیش می‌آید.

ویدئو: 351635

او در مورد اعتراضات هواداران استقلال گفت: مشکل خاصی نیست‌. این‌ها یک‌سری آدم‌هایی هستند که دنبال اهداف خودشان هستند. قبلا هم اینجا بودند و دنبال این هستند که دوباره برگردند. اینجوری‌ها هم نیست و در فوتبال بالا و پایین زیاد داریم. کسانی که دنبال این اتفاقات هستند می خواهند برگردند وگرنه آقا جواد دارد کارش را می‌کند و دیدید تیم‌مان روند خوبی داشت. درست است گل بدی خوردیم و عذرخواهی می‌کنیم ولی راه طولانی در پیش داریم.

او در مورد حواشی بازی در فولاد آرنا گفت: این مشکلات خجالت‌آور است‌. در همه دنیا برنامه‌ریزی‌ها روتین شده است ولی متاسفانه ما ۲۴ ساعت قبل از بازی نمی‌دانستیم بازی برگزار می‌شود یا نه؟ با تماشاچی است یا بدون تماشاچی. این‌ها اذیت کننده است.

نوازی در پایان راجع‌به داوری گفت: داوری هم اگر وی‌ای‌آر نباشد این اتفاقات میفتد. روی روزبه چشمی خطا کردند و کارت قرمز داشت. صحنه گلی که خوردیم خطا نبود. داور اشتباهات زیادی داشت و با کمک اولش هماهنگ نبودند.

دیدگاه‌ها