کد خبر : 2065824 | 09 شهریور 1403 ساعت 01:12 | 48.1K بازدید | 183 دیدگاه

نگذاشتند ما فوتبال بازی کنیم

عالمی: این اتفاقات مهندسی شده بود!

مدیر تیم فوتبال استقلال معتقد است اتفاقاتی که در اهواز رخ داد مهندسی شده بوده است.

عالمی: این اتفاقات مهندسی شده بود!

به گزارش "ورزش‌ سه"، ایمان عالمی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست یک بر صفر آبی پوشان در اهواز مقابل استقلال خوزستان گفت: به نظرم امشب سیاه‌ترین شب فوتبال ایران و لیگ برتر بود. اتفاقاتی که در سه چهار ساعت گذشته برای ما رخ داد، مهندسی شده بود. می‌دانستیم روی سکوها چنین اتفاقاتی می‌افتد. شنیده بودیم و می‌دانستیم چنین اتفاقاتی در راه است و به مسئولان هم گفتیم. 

ویدئو: 351638

او درباره اختلاف هواداران فولاد و نکونام بیان کرد: این اختلاف را خودشان ساخته‌اند. آقای نکونام تنها مربی‌ای بوده که اینجا جام گرفته. در 24 ساعت گذشته همه جوره به ما فشار آوردند. دیشب به خودم گفتم آیا ما در لیگ برتر هستیم؟! ما دیشب نمی‌دانستیم بازی کجا برگزار می‌شود. مگر می‌شود؟! سه چهار روز گذشته مدام از طرف فولادی‌ها می‌گفتند این بازی برگزار نمی‌شود. سازمان لیگ حتما باید به اتفاقات این مسابقه ورود کند.

عالمی ادامه داد: من خیلی متاسف شدم. امشب از هر جایی نفر وارد زمین می‌شد. مشکلات زیادی برای بازی ایجاد کردند. هر زمان تیم ما به انسجام می‌رسید، یک نفر وارد می‌شد. باعث تاسف است که در مهد فوتبال ایران چنین اتفاقاتی رخ داد. این بازی می‌توانست بازی خیلی خوبی باشد، اما با مهندسی‌ای که انجام دادند، این اتفاق رخ نداد.

سرپرست فولاد با انتقاد از نصیرزاده مدیرعامل فولاد خوزستان اضافه کرد: اگر امشب اتفاقی برای کسی رخ می‌داد، چه کسی پاسخ‌گو بود؟! سازمان لیگ باید به این اتفاقات ورود کند. حتما هم همینطور خواهد شد. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. به هر نحوی به ما حمله کردند.

عالمی درباره برگزاری بازی با استقلال هم صحبت کرد: قطعا بازی‌های ما باید با وی ای آر برگزار شود. وی ای آر را از ما گرفتند. بعد گفتند تماشاچی هم نباید داشته باشید. از قبل به ما اعلام شد که اکرمی داور وی ای آر خواهد بود ولی بعد گفتند ترخیص نشده و نتوانسته‌اند. 

او ادامه داد: به نظرم این برنامه مهندسی شده بود. نگذاشتند ما فوتبال بازی کنیم. دقیقه 79 گل ما اصلا خطا نبود. باید وی ای آر باشد تا شبهه‌ای ایجاد نشود. درباره این داوری می‌توان کارشناسی کرد. 

عالمی در پایان اینطور حرف‌هایش را خاتمه داد: هفته سوم است و بهترین تیم استقلال در حال شکل‌گیری است. آنها از همین می‌ترسند که استقلال شکل بگیرد و انسجام پیدا کند.

دیدگاه‌ها