کد خبر : 2065819 | 09 شهریور 1403 ساعت 01:04 | 62.9K بازدید | 164 دیدگاه

داور باید بداند برای چه تیمی قضاوت می‌کند

رامین: وارد شعارهای هواداران نمی‌شوم!

بازیکن ۳۴ ساله آبی‌ها از هواداران استقلال به دلیل شکست مقابل استقلال خوزستان عذرخواهی کرد.

رامین: وارد شعارهای هواداران نمی‌شوم!

به گزارش ورزش سه، رامین رضاییان مدافع تیم استقلال در پایان دیدار با استقلال خوزستان که منجر به شکست یک بر صفر آبی پوشان تهرانی شد با خبرنگاران صحبت کرد و در این باره اظهار داشت: از هواداران تیم استقلال بابت این باخت عذرخواهی می‌کنیم و با تلاش بیشتری برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنیم تا قوی‌تر و محکم‌تر باشیم. این تیم برای هواداران بزرگ استقلال است و باید این قدرت را داشته باشیم که عذرخواهی کنیم. امروز روز بد ما بود و اگر خوش شانس بودیم، می‌شد که برنده باشیم.

ویدئو: 351628

رضاییان با اشاره نحوه قضاوت داور این دیدار تاکید کرد: به نظر من خوش استیل و قد بلند بود اما نمی‌دانست که باید بعضی مواقع آوانتاژ بدهد. آوانتاژ آمده و از این استفاده کنیم و سرعت بازی را نگیریم.

او ادامه داد: نه این بازی، در بازی‌های دیگر داور نباید با سوتش سرعت بازی را بگیرد. سرعت فوتبال ایران باید بالا برود. داور باید بداند برای چه تیمی قضاوت می‌کند. امروز متاسفانه VAR نرسید و نمی‌دانم چه بگویم. فقط می‌شود که گفت باید بیشتر تلاش کنیم و برای شاد کردن دل هواداران استقلال بجنگیم.

رامین رضاییان در ادامه گفت: من بابت باخت معذرت خواهی می‌کنم ولی ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که بتوانیم به گل برسیم اما نشد.

بازیکن ۳۴ ساله آبی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: هواداران حق دارند دلخور باشند اما اینکه اگر علیه کسی شعار داده‌اند، من واردش نمی‌شوم چون وظیفه من در اینجا عذرخواهی از هواداران استقلال بابت این باخت است و واقعا باید قوی‌تر بجنگیم.

دیدگاه‌ها