کد خبر : 2065810 | 09 شهریور 1403 ساعت 05:22 | 10.1K بازدید | 53 دیدگاه

آبشک: گرفتن امتیاز از استقلال خیلی سخت بود

محمد آبشک می‌گوید این تازه اولین برد آن‌هاست و در ادامه به پیروزی‌های بیش‌تری دست پیدا می‌کنند.

آبشک: گرفتن امتیاز از استقلال خیلی سخت بود

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر استقلال خوزستان برابر استقلال تهران به برتری مهمی دست پیدا کرد.

ویدئو: 351613

محمد آبشک، هافبک استقلال خوزستان، پس از پیروزی شیرین تیمش مقابل استقلال تهران گفت: خدا را شکر، فکر می‌کنم بازی خوبی بود.‌ خوب بازی کردیم، خوب کنترل کردیم و در ادامه به گل هم رسیدیم و توانستیم شرایط بازی را آن‌گونه که می‌خواستیم کنترل کنیم.

او ادامه داد: اولین سه امتیاز را گرفتیم، تیم ما تغییر زیاد داشت و برای همین نیاز به زمان بود. مقابل آلومینیوم هم مستحق پیروزی بودیم اما نبردیم، بردهای ما ادامه دارد، این اولین پیروزی ما بود و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

او در مورد شرایط امسال استقلال خوزستان گفت: ما امسال برخلاف پارسال نمی‌خواهیم تا روز آخر در کورس سقوط باشیم و تلاش می‌کنیم شرایط کاملا متفاوتی را سپری کنیم چراکه هواداران ما لیاقت بهترین‌ها را دارند و ما برای آنها می‌جنگیم‌.

آبشک در پایان در مورد اهمیت گرفتن امتیاز از استقلال تهران گفت: استقلال هم امروز خیلی خوب بود و گرفتن امتیاز مقابل این تیم مدعی خیلی سخت بود اما ما با تلاش بسیار زیاد تیم موفق به این کار شدیم.