کد خبر : 2065809 | 09 شهریور 1403 ساعت 00:50 | 35.7K بازدید | 79 دیدگاه

13 سال پیش مقابل جواد درخشیده بود

استقلال مقابل بیفوما، نکونام نداشت!

بیفوما پیش‌تر مقابل تیم جواد نکونام با ثبت پاس گل خودش را نشان داده بود و حالا این‌بار یقه تیم تحت هدایت نکونام را گرفت.

استقلال مقابل بیفوما، نکونام نداشت!

به گزارش ورزش سه، مدت زمان زیادی از ورود بیفوما به زمین نمی‌گذشت که با خطای اعلام شده به سود استقلال خوزستان تصمیم گرفت پشت توپ بایستد و او در فاصله‌ای ۲۰ متری موفق شد حسینی را به زانو دربیاورد.

بیفوما که سابقه بازی در لالیگا و لیگ جزیره را با پیراهن اسپانیول و وست بروم دارد، از خارجی‌های باکیفیت فوتبال ایران محسوب می‌شود و اگر چه در ۱۷ دقیقه‌ای که حضور داشت، استقلال تهران بیشتر از خوزستانی‌ها برای زدن گل تساوی می‌کرد اما مشخص بود بیفوما باتجربه بالایی که دارد در لیگ ایران و در تیم استقلال خوزستان می‌تواند تبدیل به یک چهره خاص شود.

مهاجم ۳۲ ساله کنگویی در اسپانیول شاگرد پوچتینو شده بود و زیر نظر سرمربی آرژانتینی نیز روزهای خوب زیادی داشت و حتی یک‌بار در دیدار اسپانیول تحت هدایت پوچتینو مقابل بارسلونای گواردیولا پاس گل داد و موجب شد بلوگرانا با نتیجه ۱-۱ متوقف شود.

البته جواد نکونام، سرمربی استقلال احتمالا این مهاجم را می‌شناخت چرا که در فصل ۲۰۱۱/۱۲، بیفوما مقابل تیم اوساسونا در حضور جواد نکونام موفق شد تک گل تیمش را بسازد که البته در همان بازی هافبک ایرانی اوساسونا موفق شد آن گل را جبران کند ولی به هر ترتیب بیفوما بعد از نزدیک به ۱۳ سال باز هم مقابل نکونام درخشید.

2074518

دیدگاه‌ها