کد خبر : 2065807 | 09 شهریور 1403 ساعت 04:55 | 9.7K بازدید | 10 دیدگاه

عیسی مرادی در رفسنجان دوباره جان گرفت

مرادی موفق شد در دومین بازی خود برای رفسنجانی‌ها دو گل زیبا به ثمر برساند و خیلی زود در ترکیب محرم نویدکیا جای خالی شهباززاده را پر کند.

عیسی مرادی در رفسنجان دوباره جان گرفت

به گزارش ورزش سه، وقتی در دل روزهای بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، باشگاه مس رفسنجان از عیسی مرادی به عنوان مهاجم جدید تیمش رونمایی کرد، به نظر می‌رسید محرم نویدکیا شیوه بازی گرفتن از مهاجم سابق سپاهان و شمس آذر را به خوبی بلد است.

مرادی در سپاهان روزهای خوبی زیر نظر مورایس داشت اما در فصل گذشته تصمیم گرفت به صورت قرضی به شمس آذر برود و همراه با سعید دقیقی شرایط خاصی داشت.

او حالا به رفسنجان رفته تا برای مس بازی کند و پس از دومین بازی خود برای تیمش موفق شد بعد از هفته هفدهم لیگ بیست و سوم دوباره در لیگ برتر گلزنی کند و بتواند به عنوان مهاجم اصلی تیم جدیدش در قامت جانشین سجاد شهباززاده و شیمبا خودش را ثابت کند.

او در این بازی گل‌های بسیار زیبایی به ثمر رساند و با آگاهی محیطی بالا از آشفتگی خط دفاع آلومینیوم اراک کاملا استفاده کرد و موفق شد دو بار خلیفه را به زانو در بیاورد.

2074511
2074510

مرادی در به خوبی در قلب دفاع آلومینیوم اراک قرار می‌گرفت و می‌توانست به سادگی با توجه به آگاهی محیطی بالای خود به عمق بزند و هر زمان می‌خواست شوت بزند.

عکس: حسین برزیده

دیدگاه‌ها