کد خبر : 2065801 | 09 شهریور 1403 ساعت 00:36 | 25.4K بازدید | 24 دیدگاه

انواع فنون فرنگی روی گلزن استقلال خوزستان!

اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست استقلال سر از پا نمی‌شناختند.

انواع فنون فرنگی روی گلزن استقلال خوزستان!

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف استقلال خوزستان برابر استقلال تهران برخلاف پیش‌بینی‌ها پیش رفت و در حالی که دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفته بودند، در نیمه دوم شاگردان نکونام برای پیروزی وارد زمین شدند و در حالی که یکی دو موقعیت خوب هم داشتند، اما این تیوی بیفوما بود که پس از ورودش به زمین در دقیقه 73 روند بازی را تغییر داد و توانست تیمش را با گلی که از روی ضربه ایستگاهی وارد دروازه حسین حسینی سنگربان استقلال کرد، به اولین گل و همینطور اولین سه امتیاز فصل برساند.

اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان و همینطور هواداران حاضر در استادیوم این نتیجه را باور نمی‌کردند و پس از پایان مسابقه از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیدند.

اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان با پایان بازی برای برپا کردن جشن پیروزی به سمت هواداران رفتند و در این بین توجهات روی سایو و بیفوما دو بازیکن خارجی تیم بود که عملکرد درخشانی در مصاف با شاگردان نکونام داشتند.

2074496

در این بین رفتا اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان و برخی هواداران که خودشان را به زمین رسانده بودند، با این دو بازیکن خارجی و به ویژه بیفوما جالب توجه بود. هواداران روی سکوها سایو که از خوشحالی اشک می‌ریخت را به شدت تشویق می‌کردند و اعضای تیم او را به زور به سمت تماشاگران می‌بردند تا به احساسات‌شان پاسخ بدهد.

در سوی دیگر بیفوما در محاصره چند عضو باشگاه استقلال خوزستان بود و آنها که می‌خواستند تقدیر ویژه‌ای از این بازیکن کنگویی کنند، سعی بر بلند کردن او از زمین داشتند که صحنه‌های جالب و البته خطرناکی هم روی پیست تارتارن ورزشگاه فولاد  آره‌نا شکل گرفت.

ویدئو: 351620
2074497
اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان و برخی هواداران در پایان مسابقه قصد بلند کردن بیفوما را داشتند.

بیفوما ۳۲ ساله که سابقه بازی در باشگاه‌های مطرحی چون اسپانیول، لاس‌پالماس، وست برومویچ، باستیا و بورسااسپور را در کارنامه دارد، شروع فوق‌العاده‌ای با پیراهن آبی استقلال خوزستان داشت و در آینده عملکرد او بیشتر توسط تیم‌های بزرگ ایران مورد توجه قرار خواهد گرفت.

2074501
در رختکن هم مشخص است که بیفوما هنوز نتوانسته از محاصره اعضای تیم خودی بیرون بیاید. او امشب چهره ویژه فوتبال ایران و استان خوزستان و شهر اهواز است.

دیدگاه‌ها