کد خبر : 2065800 | 09 شهریور 1403 ساعت 00:32 | 68.9K بازدید | 59 دیدگاه

با کنترل ۴ مهره موثر تهرانی‌ها در طول بازی

ستاره امشب، دفاع راستی که اسمش رامین نیست!

علی هلیچی، مدافع سمت راست استقلال خوزستان مهره تاثیرگذار تیمش در کسب پیروزی دلچسب مقابل همنام تهرانی بود.

ستاره امشب، دفاع راستی که اسمش رامین نیست!

به گزارش “ورزش سه” یکی از نقاط قوت استقلال که این فصل به آن دست پیدا کرده، داشتن بازیکنانی مثل میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان در سمت چپ و راست خط دفاعی است. بازیکنانی که به واسطه سرعت، قدرت حمل توپ و توانایی بالا در سانتر توپ به محوطه جریمه و موقعیت‌سازی، کمک شایانی به آبی‌پوشان تهرانی در فاز هجومی می‌کنند.

همین هم کار مدافعان رو به روی این بازیکنان را سخت می‌کند. با این حال علی هلیچی، مدافع سمت راست استقلال خوزستان بهترین بازی را برای درخشیدن انتخاب کرد و با نمایشی بی‌نقص، تبدیل به ستاره تیمش در شب پیروزی شد.

هلیچی که در هر دو نیمه طبق دستور کادر فنی استقلال خوزستان به ندرت از منطقه دفاعی جدا شد با چهار بازیکن مختلف استقلال به طور مستقیم نبرد تنه به تنه داشت و از پس هر چهار مهره جواد نکونام به خوبی برآمد.

2074544

او در نیمه اول با زوج میلاد زکی‌پور و جلال‌الدین ماشاریپوف رو در رو شد و با جنگندگی فراوان موقعیت‌های استقلال از سمت چپ را خنثی کرد. به طوریکه مانع از انجام کار ترکیبی و ارسال خطرناک از آن منطقه شد.

در نیمه دوم نیز با تصمیم جواد نکونام، ابوالفضل جلالی و در ادامه علیرضا کوشکی به ترکیب استقلال اضافه شدند تا از سمت چپ به دروازه نزدیک شوند. با این حال هلیچی با انرژی و مقاومت زیادی که از خود نشان داد، از پس این دو بازیکن هم برآمد و در خنثی‌سازی کارهای ترکیبی حریف تهرانی از سمت چپ موفق و بدون خطا عمل کرد تا اینگونه یکی از بهترین شاگردان بوژوویچ در شب درخشان اهوازی‌ها باشد.

عکس: مهزیار شهنی

دیدگاه‌ها