کد خبر : 2065798 | 09 شهریور 1403 ساعت 00:26 | 21.5K بازدید | 119 دیدگاه

در این سه مسابقه آبرومندانه بازی کردیم؛

مهاجری: خیبر هم در آینده مثل سپاهان می‌شود

رضا مهاجری می‌گوید خیبر خرم‌آباد همچنان نیاز دارد که در دو پست تقویت شود.

مهاجری: خیبر هم در آینده مثل سپاهان می‌شود

به گزارش ورزش سه، رضا مهاجری پس از تساوی خیبر برابر ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به دو تیم و به ویژه بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. همچین از هوادارانی که آمدند و ۹۰ دقیقه سالم تشویق کردند تشویق کردند و زمانی هم که عقب بودیم این حس را در استادیوم نگه داشتند، ممنونم. اگر آمار بازی خارج از خانه ذوب آهن را ببینید، قهرمان بازی‌های خارج از خانه است و خیلی سخت است جلوی این تیم گل بخورید و بتوانید به بازی برگردید. من نگران بودم بچه‌ها تحت فشار تماشاگر احساسی شوند و فضایی را بدهیم که ایده‌آل تیم شایسته ذوب آهن است.

ویدئو: 351605

مهاجری افزود: ذوب آهن تیم پنجم جدول فصل قبل بوده و دارای کادر فنی و فوتبال خوبی است اما دیدید جلوی این تیم بچه‌ها چقدر با برنامه کار کردند. اشکالاتی داریم، ولی نیاز داشتیم این سه بازی را آبرومندانه برگزار کنیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. قطعاً در بازه تعطیلی لیگ سعی می‌کنیم ضعف‌ها را برطرف کنیم. اولین بحث ما یک‌پارچه کردن تیم است. دیدید که حسین ابرقویی را بعد از مدت‌ها ریسک کردیم در ترکیب قرار داریم یا در مورد مهران احمدی ریسک کردیم و او را به زمین آوردیم.

او با اشاره به حضور تماشاگران تاکید کرد: حال و هوای تماشاگر و احساس تماشاگر من را هم احساسی کرد و باعث شد روی دو بازیکنی که در آینده به آنها خیلی نیاز داریم، ریسک کنم و آنها را به زمین بفرستم. این ریسک جواب داد و توانستیم نتیجه را برگردانیم و این برای ما خیلی ارزش داشت. یک امتیاز هم در ادامه راه می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند. ما نباید غافل شویم از کجا آمدیم و به کجا رسیدیم.

او با تاکید بر اینکه خیبر نیاز به جذب بازیکن دارد، گفت: درست است که هفته سوم لیگ است و تا تیم‌ها شخصیت واقعی خودشان را پیدا کنند بین هفته دهم تا دوازدهم زمان می‌برد اما خوشحالم که روز به روز تیم ما بهتر می‌شود. نیاز به حمایت و کمک داریم. پازل‌مان کامل نیست و در دو پست شدیداً نیاز به تقویت داریم. با هماهنگی که با باشگاه داشتیم یک مینی کمپ در بروجرد خواهیم داشت تا بتوانیم با کار و تلاش بیشتر تیم بهتری شویم. درست است فوتبال‌مان قابل دفاع بود اما نباید زمانی که یک هفته کار و تمرین کردیم، گل بخوریم.

وی افزود: همه چیز در تمرینات  کار شده و یک جا باید سخت‌گیری شود. سخت‌گیری را ما در ۵ دقیقه ۴۰ تا ۴۵ بازی نداشتیم و تیم با تجربه و خوب خودش را در این فضا نشان می‌دهد؛ تفاوت تجربه و حضور در رده‌های بالاتر فوتبال در این دو بازی اخیر ما را تنبیه کرد، ولی قطعاً ما هم یک روز ذوب آهن و سپاهان می‌شویم، نیاز به زمان داریم و این زمان باید سپری شود. سپاهان امروز سپاهان نشده، ذوب آهن امروز ذوب آهن نشده است؛ این تیم‌ها هم روزهای مثل ما رو گذراندند و به این ثبات رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با تمجید از مالک این باشگاه ادامه داد: خدا را شکر یک مالک دلسوز داریم. امیدواریم مسئولان شهر هم پشت تیم بیایند و حمایت کنند، امروز تیم بهتری بودیم و به زودی بهتر از این هم خواهیم شد. امیدوارم یک روزی بتوانیم با هم صحبت کنیم که جایگاه و فوتبال‌مان قابل دفاع باشد و لذت ببریم.

مهاجری در پایان عنوان کرد: ما فعلاً برای قهرمانی نیامدیم، آمدیم که ثبات داشته باشیم و از فوتبال‌مان لذت ببریم. فکر می‌کنم در این سه هفته قسمت دوم کار که باید از فوتبال لذت ببریم، این اتفاق افتاده است اما ثبات نیاز به کار و تلاش و هماهنگی بیشتر دارد و امیدوارم این زمان باشد تا بتوانیم روزهای بهتری را کنار هم تجربه کنیم. اگر بناست اتفاقی بیفتد باید همه کنار هم باشیم. هوادار، رسانه و باشگاه یک پازل است و اگر قرار باشد هر کدام یک جایی خارج بزند به نظر من سر قوم بزرگ لر کلاه خواهد رفت. امیدوارم با این درک جلو برویم و روزهای بهتری را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها