کد خبر : 2065790 | 08 شهریور 1403 ساعت 23:59 | 58.8K بازدید | 29 دیدگاه

او الگوی ما جوان‌ها است؛

پسندیده: از رامین رضاییان عذرخواهی می‌‌کنم

سبحان پسندیده در خصوص درگیری خود با رامین رضاییان توضیحاتی ارائه داد.

پسندیده: از رامین رضاییان عذرخواهی می‌‌کنم

به گزارش ورزش سه، سبحان پسندیده پس از پیروزی استقلال خوزستان برابر استقلال در خصوص این بازی به خبرنگاران گفت: به همه هواداران، تیم خوب استقلال و تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم. باغیرت جنگیدیم و خدا را شکر توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او در خصوص درگیری خود با رامین رضاییان توضیح داد: آقای رضاییان می‌تواند برای من جوان‌تر الگو باشد. اگر برخوردی پیش آمد، همین‌جا از ایشان عذرخواهی می‌کنم. به هر حال فوتبال است و من یک لحظه دیدم آقای رضاییان بالای سر من است و یک جوری نگاه می‌کند. اگر کاری کردم، ناخودآگاه بود. همین‌جا از ایشان عذرخواهی می‌کنم. ایشان همشهری و الگوی من جوان هستند. فوتبال است و پیش می‌آید.

بازیکن استقلال خوزستان در مورد پرتاب بطری‌ها به داخل زمین گفت: من به شخصه این اتفاقات را نمی‌پسندم، اما فوتبال با تماشاگر قشنگ است و هیجان دارد. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را در خوزستان نگه داریم. مرسی از خوزستانی‌هایی که آمدند و استقلال خوزستان را آمدند و خدا را شکر که با دل شاد به خانه رفتند.

او درباره حضور هواداران فولاد در استادیوم عنوان کرد: آنها برای حمایت از تیم شهرشان آمدند. فولادی‌هایی که تیم اول‌شان فولاد است، تیم دوم‌شان استقلال خوزستان است. من از همه آنها تشکر می‌کنم و خدا را شکر توانستیم با دل شاد آنها را به خانه بفرستیم.

دیدگاه‌ها