کد خبر : 2065782 | 08 شهریور 1403 ساعت 23:52 | 17.6K بازدید | 20 دیدگاه

مثل همیشه خدا کمک کرد

بوژویچ: قدرت ما تا دقیقه 70 بود!

میودراگ بوژوویچ، سرمربی استقلال خوزستان، در نشست خبری پس از بازی با استقلال تهران، در مورد عملکرد تیمش صحبت کرد.

بوژویچ: قدرت ما تا دقیقه 70 بود!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سوم لیگ خلیج فارس، استقلال خوزستان و استقلال تهران به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت میزبان با گل زیبای تیوی بیفوما از روی ضربه ایستگاهی، شاگردان جواد نکونام را شکست داد. پس از پایان بازی، میودراگ بوژوویچ، سرمربی استقلال خوزستان، در نشست خبری تیمش شرکت و درباره اتفاقات بازی صحبت کرد.

این مربی در ابتدای صحبتش گفت: «قبل از هر چی به خاطر یک بازی جوانمردانه به بازیکنان استقلال تهران تبریک می‌گویم و همچنین به هواداران خوزستانی و مخصوصاً هواداران خودمان تبریک می‌گوییم.»

او سپس در مورد بازی افزود: «دیدید که ۳ امتیاز این بازی را ساده به دست نیاوردیم. استقلال یک حریف بسیار سخت بود. نیمه اول یک بازی تقریباً برابر از هر دو تیم دیدیم. البته شاید مالکیت توپ حریف در نیمه اول بیشتر از ما بود.»

او درباره عملکرد تیمش و حریف گفت: «ما از طریق کاینا شانس‌های خوبی به وجود آوردیم. استقلال هم شانس گلزنی خوبی داشت که البته دقیقاً نمی‌دانم کدام بازیکن آن موقعیت را برایشان خلق کرد. به هر حال همانطور که قبلا گفتم قدرت ما تا دقیقه ۷۰ بود و از آن دقیقه به بعد حریف خیلی به ما فشار آورد. خوشبختانه روی یک ضربه ایستگاهی گل بسیار زیبایی به ثمر رساندیم و مثل همیشه خداوند به ما کمک کرد و توانستیم این برد را حفظ کنیم.»

او همچنین در جواب تفاوت عملکرد تیمش نسبت به هفته‌های اول و دوم گفت: «دلیلش این است که ما بازیکنانی به تیم اضافه کردیم که توانستند به ما کمک کنند و قدرت‌مان بیشتر شود و همچنین در تمام این مدت، به‌خصوص در یک هفته اخیر به صورت جدی‌تری کار کردیم تا سطح فیزیکی بچه‌ها را برای این بازی آماده کنیم.»

دیدگاه‌ها