کد خبر : 2065780 | 08 شهریور 1403 ساعت 23:47 | 56.5K بازدید | 228 دیدگاه

تا روز آخر برای قهرمانی خواهیم جنگید، مثل پارسال

نکونام: در تعطیلات تیم را بازسازی می‌کنم

سرمربی تیم استقلال پس از چند روز سخت که با شکست تیمش تمام شد از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و قول تلاش برای قهرمانی تا هفته آخر داد.

نکونام: در تعطیلات تیم را بازسازی می‌کنم

به گزارش "ورزش‌ سه"، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر تیمش در مصاف با استقلال خوزستان که در یک بازی پر از حاشیه رقم خورد و به رکورد شکست‌ناپذیر آبی‌پوشان پس از 30 مسابقه خاتمه داد، در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 
نکونام که به شدت از این باخت بد موقع ناراحت بود البته خیلی در این کنفرانس خبری نماند و صحبت‌ او در ابتدا از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و گفت: «اول از همه عذرخواهی می کنم از هواداران. من هم مثل آنها ناراحتم. واقعا شرایط خوبی نیست که در این شرایط و اتفاقاتی که این چند روز و در این هفته افتاده و تا آخر بازی ادامه داشت، بخواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم.» 

ویدئو: 351622

نکونام بار دیگر از هواداران عذرخواهی کرد و اضافه کرد: «عذرخواهی می کنم از نتیجه ای که به دست آمده. ما شرایطی که در بازی داشتیم و بازی خوبی که انجام دادیم، نباید غافلگیر می‌شدیم و گل می‌خوردیم تا بتوانیم ببریم.» 

سرمربی استقلال با اشاره به باخت هفته سوم فصل گذشته مقابل سپاهان در نقش جهان حرف‌هایش را ادامه داد: «مسئولیت این تیم صفر تا صد با من است. پارسال هم هفته سوم ما باختیم ولی تیم بلند شد و تا هفته آخر در کورس قهرمانی بود. الان هم همین است. این تیم بلند می‌شود. ادامه راه قوی‌تر و بهتر. اول راه هستیم. شروع فصل به نظرم با تغییرات زیادی که داشتیم و هماهنگی‌ای که نداریم، این تعطیلات کمک خواهد کرد تا تیم را بازسازی کنیم. بازیکنان مصدوم برسند تا به امید خدا برای جام باشگاه‌های آسیا و بعد لیگ به موفقیت برسیم.» 

نکونام با خطاب قرار دادن هواداران گفت: «آنچه برای من مهم است هواداران هستند. به آنها قول می‌دهم که به مانند سال گذشته این تیم تا روز آخر برای قهرماین می‌جنگد و بهترین عملکردش را قطعا در هر بازی ارائه می‌دهد. تمام مسئولیت فنی این مسابقه با من است. تیم هر اتفاقی برایش بیفتد، مسئولیتش با من است، اما چیزی که هواداران باید به آن توجه داشته باشند اینکه این تیم تغییرات زیادی داشته. باید زود به هماهنگی برسیم. باز هم تکرار می‌کنم که پارسال هم ما هفته سوم این اتفاق برای ما رخ داد. ولی به نظرم به موقع بود.» 

او سپس به هواداران اینطور قول موفقیت داد: «تیم باید بلند شود و بتواند در ادامه مسیر به موفقیت برسد. من این قول را می‌دهم این تیم تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگد و تمام تلاش‌مان این است که امسال به قهرمانی برسیم. نیاز به حمایت هواداران، باشگاه و تمرکز روی کارهای بیرونی داریم. امیدوارم کمک بشود و بتوانیم شرایط را خوب کنیم. از هوادارن عذرخواهی کردم و از شما هم عذرخواهی می‌کنم.» 

در حالی که جواد نکونام قصد ترک نشست خبری را داشت خبرنگاری از جواد نکونام درباره شعار هواداران روی سکوها برای فرهاد مجیدی پرسیدند که او به این سوال جواب نداد و نشست خبری را ترک کرد.

دیدگاه‌ها