کد خبر : 2065772 | 08 شهریور 1403 ساعت 23:25 | 16.3K بازدید | 38 دیدگاه

سرمربی ذوب‌آهن از دعوا و درگیری فرار کرد؛

کنفرانس خبری عجیب و غریب ربیعی در خرم‌آباد!

محمد ربیعی نشست خبری عجیب و پر سر و صدایی را در خرم آباد پشت سر گذاشت و درنهایت با قطع برق این نشست نیمه تمام ماند.

کنفرانس خبری عجیب و غریب ربیعی در خرم‌آباد!

به گزارش "ورزش‌سه"، سر و صدا و همهمه در نشست خبری محمد ربیعی از دقیقه 2 حرف‌های او شروع شد و پس از اینکه سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تمرکزش را از دست داد از این موضوع و شرایطی که بر سالن حاکم بود گلایه کرد. این در حالی بود که تلفن یکی از خبرنگاران حاضر در نشست هم یک دقیقه قبل‌تر تمرکز او را برهم زده بود.

ربیعی سرانجام به این موضوع معترض شد و اینگونه اعتراض خود را بیان کرد: «جسارت می کنم خدمت شما؛ بهتر است نشست‌های خبری حرفه‌ای‌تر برگزار شود. همانطور که فدراسیون تاکید می‌کند که سرمربی در نشست حاضر شود باید نظم نشست در بیرون و داخل سالن کنفرانس برقرار باشد. این احترام دو طرفه است. این شهر وزین است و خیبر اولین حضورش در لیگ برتر بود.» 

ویدئو: 351603

یکی از خبرنگاران گفت که اتفاق خاصی رخ نداده که ربیعی گفت: «چرا اتفاق افتاد. بیرون سالن ازدحام بود و وقتی من مربی می‌خواهم صحبت کنم بهتر است حاضران در سالن سکوت کنند. گوشی‌ها سایلنت باشد. من دیروز از این شهر کلی تعریف کردم. دم آقای عبدی گرم از بخش خصوصی آمده است. در خرم آباد شور و شعف هست. لیگ حرفه‌ای است و امیدوارم همه موارد حرفه‌ای باشد. امیدوارم ورزشگاه جدید زودتر برسد. خوب است که رختکن اتاق ماساژ داشته باشد و اتاق مربی جدا باشد. این ها جزء موارد و استانداردها هست.» 

ربیعی پس از این اتفاقات سعی کرد آرامش خود را حفظ کند و دوباره با عنوان کردن مسائل فنی به ادامه حرف‌های خود پرداخت ولی چند دقیقه بعد بار دیگر همهمه در بیرون سالن ایجاد شد و در حالی که مدیر رسانه ذوب آهن نیز درنهایت از کوره در رفت و به این موضوع اعتراض کرد، ربیعی به همان خبرنگاری که گفته اتفاقی نیفتاده، اشاره کرد و گفت که همین مسائل را می‌گویم.

جالب اینکه این پایان اتفاقات نشست خبری ربیعی در خرم آباد ورزشگاه تختی نشد و 8 دقیقه پس از شروع کنفرانس برق قطع شد تا نشست نیمه تمام بماند.
ربیعی البته در تمام این مدت سعی کرد آرامش خود را حفظ کند تا در اولین حضورش در خرم آباد دلخوری‌ای از او به جا نماند. او پس از قطع برق اینطور به آن واکنش نشان داد:«این کنفرانس خاطره‌انگیز شد. به هر حال تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر است نیاز به زمان دارد تا همه چیز سامان بگیرد.»

دیدگاه‌ها