کد خبر : 2065770 | 08 شهریور 1403 ساعت 23:21 | 40.1K بازدید | 61 دیدگاه

من آف د مچ من خانواده‌ام هستند

ستاره تراکتور: فقط برای شادی آنها بازی می‌کنم!

امیرحسین حسین‌زاده ابراز امیدواری کرد که در فهرست جدید تیم ملی برای فیفادی پیش‌رو حضور داشته باشد.

ستاره تراکتور: فقط برای شادی آنها بازی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده پس از پیروزی ۴-۰ تراکتور مقابل هوادار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر که این بازی را بردیم. از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم. واقعا کادر فنی، همه بازیکنان و حتی کسانی که روی نیمکت و سکو می‌نشینند، زحمت می‌کشند و از همه آنها ممنونم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که شرمنده‌مان می‌کنند در جایی دور از شهرمان در استادیوم حاضر می‌شوند. امیدوارم در همه بازی‌ها همینطور حمایت کنند و مطمئن باشند همه بچه‌ها برای خوشحالی آنها بازی می‌کنند و تمام سعی‌شان را می‌کنند که بهترین نتیجه را بگیرند تا این مردم خوشحال شوند. از همه‌شان ممنونم.

او درخصوص عملکرد خوب خود و عدم اهدای جایزه بهترین بازیکن مسابقه در لیگ برتر گفت: من آف د مچ من خانواده‌ام هستند، همین که آنها خوشحال باشند کافی است. اگر من فوتبال بازی می‌کنم، به خاطر خانواده‌ام است. خوشحالی آنها، خوشحالی من است. من قبل از بازی همیشه با خودم صحبت می‌کنم که فقط برای خانواده‌ام بازی کنم. خودم مهم نیستم، هر موقع آنها خوشحال می‌شوند من هم خوشحال می‌شوم. بهترین هدیه برای من خوشحالی خانواده‌ام است.

حسین‌زاده در مورد شرایط چمن استادیوم گفت: ما در چمن‌های بدتر از این هم بازی کردیم. شرایط زیاد خوب نبود، سُر بود، بعضی جاها اصلا چمن نداشت اما ما در زمین‌های بدتر از این هم بازی کرده بودیم. با این‌حال امیدوارم بچه‌ها در این مسائل بهتر عمل کنند و بازی‌ها را جایی برگزار کنند که بچه‌ها بتوانند بازی کنند. خدا را شکر نتیجه‌ای را که می‌خواستیم، گرفتیم و زمین مانع کار ما نشد.

وی درخصوص اردوی تیم ملی و شانس حضور او در لیست اظهار داشت: همه چیز را به دست مربیان با‌ دانش تیم ملی می‌سپاریم و انشاالله اتفاقات خوبی بیفتد. آرزوی هر کسی است که در تیم ملی بازی کند و قطعا آرزوی من هم هست. من این فصل از زمانی که شروع شده تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشد و حداقل در پایان فصل شرمنده خودم و خانواده‌ام نشوم. حتما نیم‌نگاهی هم به تیم ملی دارم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. آرزوی هر کسی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند و امیدوارم این اتفاق برای من هم بیفتد.

حسین‌زاده در مورد حضور در لیست زیر ۲۵ سال تراکتور گفت: من در جریان نیستم و باید از باشگاه پیگیری کنید. من در این مسائل دخالت نمی‌کنم و نمی‌دانم داستان چطور است.

2074379

این بازیکن درباره خط حمله تراکتور عنوان کرد: خدا را شکر. اگر ما گلی می‌زنیم تلاش تمام بازیکنان از عقب زمین تا جلو است. واقعا تک‌تک بچه‌ها زحمت می‌کشند و توپ‌ها را به ما می‌رسانند و ما هم باید تلاش‌مان را کنیم تا بهترین استفاده را کنیم و تیم را خوشحال کنیم.

او درخصوص شانس قهرمانی تراکتور در این فصل گفت: خیلی برای این حرف‌ها زود است. ما ۲۷ هفته دیگر داریم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. همه تلاش‌مان این است که هواداران خوشحال کنیم، ولی برای قهرمانی خیلی زود است. بازی به بازی تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم و انشاالله آخر فصل بهترین برایمان اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها