کد خبر : 2065766 | 08 شهریور 1403 ساعت 23:15 | 3.8K بازدید | 3 دیدگاه

در 6 هفته فقط یک بازی در اصفهان داریم؛

ربیعی: در خط حمله حتما نیاز به تقویت داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن نشست خبری عجیبی را در خرم آباد پشت سر گذاشت و درنهایت نیز برق قطع شد!

ربیعی: در خط حمله حتما نیاز به تقویت داریم

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان مصاف با خیبر در خرم آباد که در چارچوب هفته سوم لیگ برتر با تساوی یک بر یک تمام شد اینطور حرف‌هایش را با ابراز کیفیت بازی از نتیجه آغاز کرد: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و هوادارانی که پرشور بودند و به این بازی هیجان دادند. روی هر دو دروازه موقعیت‌های زیادی به وجود آمد. به مهاجرانی سرمربی حریف هم خسته نباشید می‌گویم.

ویدئو: 351603

او ادامه داد: در مسابقه‌ای که می‌توانستیم برنده شویم مساوی کردیم. با اینکه خیبر خرم آباد از دقایق 50 تا 65 فشار زیادی روی دروازه ما آورد. پارسا چند توپ خوب گرفت برای ما و دروازه‌بان خیبر هم مهارهای خوبی انجام داد. بازی بسیار خوبی بود و امیدوارم کسانی که اینجا بودند از بازی لذت برده باشند.

سرمربی ذوب آهن در مورد نبود کمک داور ویدئویی و عملکرد داور مسابقه و اینکه آیا صحنه‌ای بود که به کمک داور ویدئویی نیاز داشته باشد بیان کرد: حضور کمک داور ویدئویی می‌تواند خیلی کمک کند به تمام کسانی که در میدان حضور دارند. آرامش ذهنی می‌دهد. امیدوارم انتخاب VAR گزینشی نباشد و همه تیم‌ها از این سیستم بهره ببرند. اما امروز بیژن حیدری بسیار مسلط سوت زد و او یکی از بهترین داوران ماست. بسیار مسلط سوت زد.

ربیعی سپس درباره اختلالاتی که در نشست خبری ایجاد شد صحبت کرد و با ناراحتی گفت: جسارت می‌کنم خدمت شما؛ بهتر است نشست‌های خبری حرفه‌ای‌تر برگزار شود. همانطور که فدراسیون تاکید می‌کند که سرمربی در نشست حاضر شود باید نظم نشست در بیرون و داخل سالن کنفرانس برقرار باشد. این احترام دو طرفه است. این شهر وزین است و خیبر اولین حضورش در لیگ برتر بود. 

یکی از خبرنگاران گفت که اتفاق خاصی رخ نداده که ربیعی گفت: چرا اتفاق افتاد. بیرون سالن ازدحام بود و وقتی من مربی می‌خواهم صحبت کنم بهتر است حاضران در سالن سکوت کنند. گوشی‌ها سایلنت باشد. من دیروز از این شهر کلی تعریف کردم. دم آقای عبدی گرم از بخش خصوصی آمده است. در خرم آباد شور و شعف هست. لیگ حرفه‌ای است و امیدوارم همه موارد حرفه‌ای باشد. امیدوارم ورزشگاه جدید زودتر برسد. خوب است که رختکن اتاق ماساژ داشته باشد و اتاق مربی جدا باشد. این ها جزء موارد و استانداردها هست.

2071878

ربیعی سپس اعلام کرد که دو سه نکته فنی درباره تیمش می‌گوید و اضافه کرد: در مورد تیم خودمان هم یکی دو نکته بگویم. از باشگاه می‌خواهم که بازیکن در خط جلو بگیرد و تقویت شود. از هیئت مدیره و باشگاه درخواست می‌کنم با وجود مشکلاتی که وجود دارد و همه در جریان هستند، بازیکن جذب شود. مخصوصا جلوی زمین. با همه مشکلاتی که ذوب آهن دارد امیدوارم بازیکن جذب کنیم تا 28 شهریور فرصت داریم. احمد شریعت‌زاده وقتی وارد میدان شد بی‌دلیل خطا کرد و همان خطا هم گل شد و چند توپ در جلو راحت از دست دادیم. بازیکنانی که ما به آنها فرصت می‌دهیم باید گرسنه‌تر، تشنه‌تر و فرصت طلب‌تر باشند. به هر حال در خط جلو نیاز به تقویت داریم.

او سپس با اشاره به نیمه دوم بیان کرد: در نیمه دوم کمی عقب نشینی داشتیم که اشتباه بود و فرصت را به خیبر دادیم که چند موقعیت روی دروازه ما ایجاد شود. برخی ایرادهای فنی مربوط به کادرفنی است ولی تیم هم حتما باید تقویت شود. دو مهره بسیار خوب خط تهاجمی خودمان را نسبت به فصل گذشته از دست داده‌ایم. اسلامی و محمدی دو مهره خوب در خط جلو را از دست داده‌ایم.

سرمربی ذوب آهن در مورد سه مساوی متوالی تیمش گفت: به هر حال سه بازی بیرون خانه بودیم. حتی هفته گذشته هم مقابل هوادار در مشهد بازی کردیم. اگر جدول لیگ را ببینید، ما در 6 بازی اول فقط یک بازی در اصفهان داریم که آن هم دربی با سپاهان است. قرعه سختی داریم. بازی با خیبر سنگین است. هفته قبل سپاهان در دقیقه 97 مقابل خیبر پیروز شد.

2072498

در حالی که بار دیگر ازدحام در نشست خبری ایجاد شد ربیعی عنوان کرد که همین مسائل را می‌گوید و گفت که رشته کلام دوباره از دستش خارج شده. با این حال حرف‌هایش را اینطور از سر گرفت: نمی‌توان نقش هواداران این تیم را نادیده گرفت. 90 دقیقه حریف را حمایت کرد. از نظر من قابل ستایش بود و به مردم خرم آباد تبریک می‌گویم. هفته چهارم باید با تراکتور در تبریز بازی کنیم و بعد با سپاهان و بعد با فولاد در اهواز بازی داریم. این وضعیت ذوب آهن است و ورزشگاه خانگی هم در اختیار تیم ملی برای قرقیزستان است. امیدوارم تیم ملی موفق باشد.

در همین لحظه برق‌ سالن نشست خبری هم قطع شد تا محمد ربیعی اینطور با خنده و شوخی بگوید: این کنفرانس خاطره‌انگیز شد. به هر حال تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر است نیاز به زمان دارد تا همه چیز سامان بگیرد.

دیدگاه‌ها