کد خبر : 2065761 | 08 شهریور 1403 ساعت 22:35 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

مدیر آتالانتا: بوفون را به خاطر قرعه‌مان تهدید کردم!

اومبرتو مارینو، مدیر آتالانتا، پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، با جان‌لوئیجی بوفون، مسئول انتخاب قرعه‌ها، شوخی کرد.

مدیر آتالانتا: بوفون را به خاطر قرعه‌مان تهدید کردم!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی فرمت جدید لیگ قهرمانان ۲۵-۲۰۲۴ امشب انجام شد، اگرچه تاریخ‌ها و ترتیب دقیق مسابقات تا شنبه ۳۱ اوت مشخص نخواهد شد. جی‌جی بوفون و کریستیانو رونالدو مسئول انتخاب تیم‌ها بودند یا دکمه‌هایی را فشار می‌دادند تا کامپیوتر این کار را انجام دهد.

آتالانتا، قهرمان فصل پیش لیگ اروپا، در مرحله گروهی با تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا، آرسنال، سلتیک، شاختار، یانگ بویز، اشتورم گراتس و اشتوتگارت بازی خواهد کرد.

اومبرتو مارینو، مدیر این تیم، در واکنش به این قرعه دشوار به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «من بوفون را در راهرو دنبال کردم و تهدیدش کردم، زیرا او نمی‌تواند پس از بلایی که سر ما آورد به برگامو بازگردد.» او افزود: «شوخی به کنار، فکر می‌کنم امشب ما یک صفحه مهم در تاریخ آتالانتا را روایت می‌کنیم، زیرا بازی مقابل رئال مادرید، بارسلونا، آرسنال، سلتیک، یانگ بویز، اشتورم گراتس و اشتوتگارت بسیار منحصر به فرد است. این فوق‌العاده است، زمین بازی به ما نشان خواهد داد که چه کسی بهتر است، اما مانند همیشه، ما هدفمان ایجاد مشکل برای همه رقبا است.»

2074431

هشت تیم برتر مستقیماً به مرحله بعدی می‌روند، در حالی که تیم‌های میانه جدول به پلی‌آف می‌روند. 

باشگاه‌های دیگر از مواجهه با آتالانتا خوشحال یا ناراحت هستند؟ مارینو گفت: «من هنوز با نمایندگان باشگاه‌های دیگر صحبت نکرده‌ام. فقط نماینده لیورپول را دیدم، آن‌ها به ما گفتند که نمی‌خواهند دوباره به برگامو بیایند! ما با تیم‌های فوق‌العاده‌ای با ترکیب‌ها و جوهای فوق‌العاده بازی می‌کنیم، هدف ما یادگیری از آن‌ها در داخل و خارج از زمین است.»

دیدگاه‌ها