کد خبر : 2065759 | 08 شهریور 1403 ساعت 22:26 | 11.6K بازدید | 26 دیدگاه

کریستین دریسن:

ما در بایرن رویای فینال مونیخ را داریم!

مدیران بایرن مونیخ به قرعه‌کشی فصل جدید چمپیونزلیگ و حریفان‌شان در دور گروهی واکنش نشان دادند.

ما در بایرن رویای فینال مونیخ را داریم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که فصل گذشته تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت و در آنجا مغلوب رئال مادرید شد، انگیزه زیادی برای حضور و درخشش در فرمت جدید این رقابت‌ها دارد. آنها با ونسان کمپانی شروع خوبی داشته‌اند و امیدوارند هستند که این عملکرد در لیگ قهرمانان اروپا هم ادامه‌دار باشد. آنها در دور گروهی با تیم‌های پاری سن ژرمن، بارسلونا، بنفیکا، شاختار، اسلووان، استون ویلا، دینامو زاگرب و فاینور روبرو خواهند شد.

پس از پایان قرعه‌کشی، مدیران و عوامل این باشگاه به نتیجه آن واکنش نشان دادند و مصاحبه‌هایی درباره حریفان تیم‌شان داشتند.

کریستوف فرویند: «حریفان ما بسیار متعادل هستند، دو تیم از قدرت‌های اروپا و دیگر تیم‌ها که باکیفیت و آماده هستند. بازی‌های خارج از خانه بسیار جالبی داریم، از جمله در روتردام و در استون ویلا، با دو استادیوم بسیار نوستالژیک. این یک فرمت بسیار هیجان‌انگیز و جدید از لیگ قهرمانان است. ما منتظر فصل جدید در این رقابت‌ها هستیم.»

2074420

یان کریستن دریسن: «ما از حریفانی که با آنها مواجه شده‌ایم خوشحالیم. من به ناصر الخلیفی از پاری سن ژرمن گفتم که ما تقریباً مانند یک زوج در لیگ قهرمانان هستیم زیرا دائماً با یکدیگر بازی می‌کنیم. انگار با همدیگر ازدواج کرده‌ایم. این قطعاً یک بازی هیجان‌انگیز خواهد بود. خوشحالم که این بازی را در خانه داریم. برای من شخصاً، استون ویلا یک حریف بسیار جذاب است. آخرین باری که با آنها بازی کردیم در فینال ۴۲ سال پیش بود. اولویت اول ما بوندسلیگا است، اما ما رویای فینال لیگ قهرمانان در مونیخ را داریم.»

2074422

مکس ایبرل: «این یک فرمت بسیار جالب و هیجان‌انگیز است که می‌تواند تا پایان هیجان‌انگیز باشد. ما خوشحالیم که با یک مربی سابق بایرن، یعنی هانسی فلیک، در بارسلونا دیدار می‌کنیم. یک بازی بزرگ در خانه مقابل پاری سن ژرمن در انتظار ماست. ما آمار مثبتی در برابر همه تیم‌ها به جز اسلوبودان داریم که هرگز با آنها بازی نکرده‌ایم و همچنین استون ویلا، زیرا در فینال ۱۹۸۲ مقابل آنها باختیم. بنابراین این یک دیدار تاریخی خواهد بود و ما همه توان‌مان را برای ثبت یک پایان بهتر برای خودمان خواهیم گذاشت.»

2074421

دیدگاه‌ها