کد خبر : 2065753 | 08 شهریور 1403 ساعت 22:12 | 9.4K بازدید | 57 دیدگاه

با دقت بالا خریدهای‌مان را انجام دادیم؛

مظفری‌زاده: تراکتور در همه چیز پیرو قانون است

سعید مظفری‌زاده می‌گوید با دقت زیادی خریدهای تابستانی‌شان را انجام دادند و آنها مورد رضایت هواداران هستند.

مظفری‌زاده: تراکتور در همه چیز پیرو قانون است

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری زاده، مدیرعامل تراکتور بعد از بازی تیم‌شان برابر هوادار گفت: واقعا یک بازی خیلی خوب بچه‌ها ارائه دادند. مثل بازی‌های قبلی که واقعا خوب بودند و امروز قدر موقعیت‌ها را دانستند. خسته نباشید می‌گویم هم به تیم حریف هم به بچه‌های خودمان و این برد تقدیم به همه هواداران خوب‌مان که اینجا هم تیم را تنها نگذاشتند و از راه دور و نزدیک آمدند و همه کسانی که کمک کردند که تراکتور در این جایگاه باشد.

او در مورد رد شدن شکایت مس از بیرانوند بابت اتهام بازیکن غیرمجاز گفت: روند قانون مشخص بود. ما لایحه‌مان را دادیم‌. بارها گفتم ما هیچ‌وقت در مسائل قضایی دخالت نمی‌کنیم. هیچ جنجال و حاشیه‌ای به پا نمی‌کنیم و هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد تابع هستیم. اگر هم یک وقتی رایی بود که فکر کردیم که واقعاً مطابق نظر ما نیست، ما می‌توانیم که اعتراض کنیم و طبق روال قانونی کار را دنبال کنیم.

او در مورد طلب اشکان دژاگه گفت: او بازیکن ملی‌پوش و عزیز ماست. احترام‌شان هم واجب است ولی ما زمانی می‌توانیم چیزی را پرداخت کنیم که مکتوب و مستند چیزی داشته باشیم. بارها هم گفتم هر کس از دوستان مستند و مکتوب اگر سندی دارند که طلب دارند از تراکتور تشریف بیاروند و ما در خدمت هستیم.

مدیر تراکتور در مورد لیست تیم ملی که فردا اعلام می‌شود گفت: ما خیلی دوست داریم و فکر می‌کنیم که بازیکنای ما شایستگی حضور در تیم ملی را دارند ولی آن کسی که تصمیم گیرنده اول و آخر هستند در این رابطه کادر فنی تیم ملی هستند و هر نظری که داشته باشند برای ما محترم است.

او در مورد درخشش خریدهای تابستانی‌شان گفت: خیلی با دقت سعی کردیم بازیکن جذب کنیم و واقعا سعی کردیم که نفراتی را بگیریم که بتوانند به تیم کمک کنند. عجله نکردیم و وقت زیادی هم گذاشتیم و خوشبختانه نفراتی که جذب کردیم مورد قبول هواداران و مورد قبول کادر فنی بودند و خیلی خوب توانستند خودشان را در تیم جا بندازند.

مظفری‌زاده در مورد قرارگیری امیرحسین حسین‌زاده در لیست زیر ۲۵سال گفت: ما هیچ مشکلی در رابطه با تعداد نفرات نداریم همونطور. نفرات را مطابق با قانون جذب کردیم و نه تنها در این موارد که شما فرمودید بلکه در هر مورد دیگری مطابق قانون هستیم و پیرو قانون هستیم.

دیدگاه‌ها