کد خبر : 2065752 | 08 شهریور 1403 ساعت 22:09 | 17K بازدید | 36 دیدگاه

سیتی - پی‌اس‌جی: نبرد دوباره کهکشانی‌ها!

منچستر سیتی و پاری‌سن ژرمن بعد از دو سال در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

سیتی - پی‌اس‌جی: نبرد دوباره کهکشانی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مصاف‌های جذاب لیگ قهرمانان اروپا بی‌شک نبرد دو تیم پرستاره منچستر سیتی و پاری‌سن ژرمن است هر سال به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی از آن‌ها یاد می‌شود.

این دو تیم تاکنون شش مرتبه از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ در ليگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند که سهم سیتیزن‌ها چهار برد بوده و پاریسی‌ها تنها یک مرتبه موفق به کسب برد مقابل شاگردان پپ گواردیولا شده‌اند. ضمن آنکه یک دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

آخرین مصاف دو تیم اما در لیگ قهرمانان ۲۲-۲۰۲۱ اتفاق افتاد. جایی که ابتدا در بازی رفت پاری‌سن ژرمن با نتیجه ۲-۰ به برد رسید و در بازی برگشت اما شاگردان گواردیولا با نتیحه ۲-۱ از سد پی اس جی گذشتند. ضمن آنکه بازی دو تیم در لیگ قهرمانان امسال، در هفته دوم بازی‌ها به میزبانی ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار خواهد شد.

نکته جالب دیگر از این مصاف، دوئل دو بازیکن و سرمربی سابق بارسلونا است که نزدیک به پنج سال در پیراهن آبی و اناری کنار یکدیگر‌ به میدان رفته اند و حالا، ۲۳ سال بعد از آن دوران، باید برای موفقیت دو تیم غیر اسپانیایی تلاش کنند. ضمن آنکه کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا، یکی از دیگر‌ از نقاط مشترک گواردیولا گواردیولا و لوئیز انریکه به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها