کد خبر : 2065745 | 08 شهریور 1403 ساعت 21:46 | 15.7K بازدید | 51 دیدگاه

کری مدیر رئال: در این فصل سی‌ال هم قهرمان می‌شویم

امیلیو بوتراگنیو، مدیر روابط نهادی رئال مادرید، می‌گوید رئال مادرید می‌تواند در فرمت جدید چمپیونزلیگ نیز بهترین عملکرد خود را نشان دهد.

کری مدیر رئال: در این فصل سی‌ال هم قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی و آخرین قهرمان فرمت قبلی چمپیونزلیگ، در فرمت جدید نیز به دنبال به دست آوردن اولین قهرمانی است. آنها در دور گروهی با تیم‌های دورتموند، میلان، سالزبورگ، اشتوتگارت، لیورپول، آتالانتا، لیل و برست مواجه خواهند شد.

پس از اتمام مراسم، امیلیو بوتراگنیو، مدیر روابط نهادی رئال مادرید، درباره قرعه‌کشی چمپیونزلیگ گفت: «ما می‌دانیم که این رقابت‌ها چقدر سخت است، بهترین تیم‌ها در این رقابت حضور دارند. مقدار سختی همیشه در بالاترین سطح است و از فصلی به فصل دیگر تغییر نمی‌کنند. این رقابت‌ها برای ما ویژه است و تمام تلاش خود را برای پیروزی خواهیم کرد، اما از دشواری آن آگاه هستیم.»

او درباره رویارویی با میلان گفت: «یک باشگاه بزرگ و تاریخی که رقیب بسیار قوی‌ای خواهد بود. ما سعی خواهیم کرد به بهترین شکل ممکن آماده شویم. این بازی برای هواداران فوتبال در سراسر جهان بسیار زیبا خواهد بود.»

2074393

او سپس درباره فرمت جدید افزود: «این یک سیستم جدید است و ما، مثل همیشه، سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد را داشته باشیم. هدف ما صعود به مرحله بعدی بین هشت تیم برتر و سپس قهرمانی است و باید تلاش کنیم تا به آن دست یابیم.»

دیدگاه‌ها