کد خبر : 2065744 | 08 شهریور 1403 ساعت 21:45 | 8.3K بازدید | 20 دیدگاه

رامین در نقش گلساز و در کالبد گلزن

رامین رضاییان که با دو گل زده در استقلال، برترین گلزن جواد نکونام محسوب می‌شود، همچنان به دنبال اثبات برتری و انگیزه‌های خود بعد از انتقال جنجالی‌اش است.

رامین در نقش گلساز و در کالبد گلزن

به گزارش “ورزش سه”، برای هواداران استقلال هم شاید انتقال رامین رضاییان باورپذیر نبود اما شماره ۲۷ اسبق پرسپولیسی‌ها بار دیگر نشان داد که قادر است تصمیمات عجیب و دور از ذهنی بگیرد تا همچنان شماره یک باقی بماند.

رضاییان که شاید بتوان او را در صدر نقل و انتقالات پنجره تابستانی فوتبال ایران از حیث اهمیت برشمرد، اکنون با پیراهن شماره ۱۰ استقلال با دو گل زده برترین گلزن جواد نکونام در فصل جدید محسوب می‌شود و البته یک پاس گلش در هفته ابتدایی نیز او را برترین بازیکن این تیم در پایان هفته سوم قلمداد می‌کند.

ویدئو: 351575

مدافع راست استقلال که برای جدال با استقلال خوزستان نیز از انگیزه زیادی برخوردار است، یکی از صحنه‌های جذاب این جدال را خلق کرد. جایی که بعد از ارسالش در نقش ضربه زننده نیز ظاهر شد تا نشان دهد چرا یکی از جاه‌طلب‌ترین فوتبالیست‌های ایران محسوب می‌شود.

بازیکنی که با ارسال‌های دیدنی‌اش شاید دوست داشت یک بدل از خودش را نیز بعد از ارسال در محوطه جریمه داشت تا بتواند نقش گلساز و گلزن را توامان به سرانجام برساند.

دیدگاه‌ها