کد خبر : 2065740 | 08 شهریور 1403 ساعت 21:30 | 19.3K بازدید | 12 دیدگاه

جدال جذاب چمپیونزلیگ: برادرکشی در فرانسه!

کیلیان و اتان امپابه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند.

جدال جذاب چمپیونزلیگ: برادرکشی در فرانسه!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی ليگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و همه تیم‌ها از جمله پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها با ۱۵ عنوان قهرمانی یعنی رئال مادرید، حریفان خود را شناختند.

جالب آنکه تیم لیل فرانسه که اتان امباپه برادر کوچک‌تر فوق ستاره رئال مادرید را در اختیار دارد، در ورزشگاه خانگی خود میزبان رئال مادرید خواهد بود تا دوئل درون خانوادگی برادران امباپه در آن دیدار به شکل بگیرد.

اتان امباپه تنها ۱۷ سال سن دارد و از سال ۲۰۱۷ عضو تیم‌های پایه پاری‌سن ژرمن بود تا اینکه فصل قبل برای اولین‌بار به لیست بزرگسالان اضافه شد و در سه دیدار نیز برای پاریسی‌ها به میدان رفت.

2024279

این بازیکن برخلاف برادرش، در پست هافبک میانی به میدان می‌رود و در هر دو دیدار لیل تا اینجای لوشامپیونه فرانسه در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته است.

برخلاف اتان که روزگار خوشی را لیل سپری‌ می‌کند، کیلیان امباپه تا اینجای رقابت‌های لالیگا موفق به گلزنی در ترکیب رئال مادرید نشده و مورد انتقاد برخی از اسطوره‌های سابق این باشگاه نیز قرار گرفته است.

ضمن آنکه یکی از اهداف امباپه از پیوستن به رئال مادرید، بی‌شک کسب عنوان قهرمانی در ليگ قهرمانان اروپا است تا ویترین افتخارات خود را در کنار یک قهرمانی جام جهانی با تیم ملی کشورش تکمیل کند.

دیدگاه‌ها