کد خبر : 2065730 | 08 شهریور 1403 ساعت 21:01 | 22.7K بازدید | 33 دیدگاه

رئال-دورتموند: تکرار فینال ومبلی!

رئال مادرید و دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر به مصاف یکدیگر‌ خواهند‌ رفت.

رئال-دورتموند: تکرار فینال ومبلی!

به گزارش "ورزش سه"، با پایان قرعه کشی ليگ قهرمانان اروپا، تیم‌های حاضر در این تورنمنت جذاب حریفان خود را شناختند و حالا همه فوتبال‌دوستان بی‌صبرانه در انتظار فرا رسیدن دوئل‌های فوق جذاب در چمپیونزلیگ متحول شده ۲۵-۲۰۲۴ هستند.

یکی از مصاف‌های دیدنی لیگ قهرمانان، تکرار فینال فصل گذشته میان دورتموند و رئال مادرید است. دو تیمی که تاکنون ۱۵ بار در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند و آمار کاملا به سود مادریدی‌ها می‌باشد.

آخرین مصاف دو تیم همین سه ماه پیش در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته برگزار شد که در پایان آن با وجود نمایش خوب شاگردان ادن ترزیچ، رئال مادرید با نتیجه ۲-۰ به برتری رسید.

2029247

در پانزده مصاف قبلی دو تیم، هفت برد سهم رئال مادرید، ۳ برد سهم دورتموند و پنج مصاف دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

ضمن آنکه در پنج دیدار اخیر دو تیم در این تورنمنت، سه برد سهم رئال بوده و دو بازی با تساوی به پایان رسیده است تا حالا زنبورها بهترین فرصت را برای برتری‌ مقابل رئال مادرید بعد از ده سال را دارند. چرا که آخرین برد دورتموند برابر رئال، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۱۴-۲۰۱۳ بدست آمد که شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه ۳-۲ از سد رئال گذشتند.

دیدگاه‌ها