کد خبر : 2065724 | 08 شهریور 1403 ساعت 20:43 | 24.6K بازدید | 119 دیدگاه

بارسا با فلیک از بایرن مونیخ انتقام می‌گیرد!

بارسلونا و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

بارسا با فلیک از بایرن مونیخ انتقام می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی ليگ قهرمانان اروپا با فرمت جدید در موناکو برگزار شد و همه تیم‌ها رقبای خود را شناختند. در این بین یک مصاف فوق‌العاده جذاب را بین تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ شاهد خواهیم بود‌.

جایی که هانسی فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. تیمی که افتخارات زیادی را طی دو فصل حضور در آن بدست آورده بود‌.

این دو تیم همواره دوئل‌های جذابی مقابل یکدیگر برگزار کرده‌اند و آخرین‌بار در دور گروهی لیگ قهرمانان دو فصل پیش مقابل هم قرار گرفتند که باوارایی‌ها با نتیجه قاطعانه ۳-۰ پیروز شدند‌. در بازی رفت نیز بایرن با نتیجه ۲-۰ به برتری رسیده بود.

در مجموع، بارسلونا و بایرن مونیخ تاکنون سیزده مرتبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند که ۱۰ برد سهم مونیخی‌ها و تنها ۲ برد سهم بارسلونا بوده است. جالب آنکه تنها یک‌بار مصاف این دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

ضمن آنکه پرگل‌ترین مصاف دو تیم در ليگ قهرمانان اروپا، همان برتری معروف ۸-۲ بایرن مقابل بارسا در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ بود. جایی که هانسی فلیک و رابرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ حضور داشتند و حالا هواداران بارسلونا از این دو نفر انتظار دارند تا انتقام آن شکست سنگین را از تیم سابق خود بگیرند.

دیدگاه‌ها